خبرگزاری کار ایران

کاظمی تیم ما را متحول کرد؛

عبدی: موج خوشحالی بازیکنان اجازه نمی‌دهد راه‌آهن سقوط کند/تراکتور مثل 2- 3 سال قبل نیست

کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی با تراکتورسازی یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های ما در دو سال اخیر است.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی با تراکتورسازی تبریز یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های ما در دو سال اخیر است. ما هفته قبل لیاقت و شایستگی برد مقابل صبای‌قم را داشتیم و با توجه به موقعیت‌های زیادی که به دست آوردیم نتوانستیم تیم را شکست دهیم. بازی با تراکتورسازی یکی از بزرگترین بازی‌های ما در این فصل است و باید 2- 3 برابر قبل تلاش کنیم از تیم خوب تراکتورسازی امتیاز بگیریم.

وی افزود: تراکتور همیشه تراکتور است. هم تماشاگرانش در آسیا معروف هستند و هم بازیکنان خوب و بزرگی دارد. برای خود من تراکتورسازی یک تیم دوست‌داشتنی است اما تراکتور مثل 2- 3 سال قبل نیست که نشود از آنها امتیاز گرفت . ما واقعا به این برد نیاز داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد تاثیر فرهاد کاظمی روی راه‌آهن گفت: لازم به گفتن من نیست ما در 7 بازی قبل از حضور فرهاد کاظمی اصلاً گل نزده بودیم اما در بازی مقابل پدیده و صبای قم 7-8 موقعیت صددرصد گل داشتیم که نشان می‌دهد فرهاد کاظمی با اینکه فرصتی نداشت اما چقدر قوی کار کرد و با نکات ریزی که به بچه‌های ما گفت راه‌آهن را متحول کرد. کاظمی به لحاظ روحی و روانی روی بچه‌های ما کار کرده و امیدوارم تاثیرش را در این بازی بگذارد چون فرهاد کاظمی مرد بازی‌های بزرگ است.

عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا راه‌آهن به لیگ یک سقوط می‌کند یا نه، گفت: خدا را شکر چیزی که باعث خوشحالی ما است این است که فقط شرایط ما اینطوری نیست. ما مشکلات بسیار زیادی در این فصل داشتیم و تیم‌هایی که چند برابر ما هزینه کرده‌اند امروز هم‌امتیاز ما هستند. موج خوشحالی که در تمرینات راه‌آهن بین بچه‌ها وجود دارد هرگز اجازه نخواهد داد که ما سقوط کنیم.

کد خبر : ۲۵۹۶۷۸