خبرگزاری کار ایران

تمرکز اصلی ما از بین بردن حاشیه‌هااست؛

طباطبایی: مسایل فنی تیم ملی وزنه‌برداری را به حسین توکلی سپردم

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۱۲

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در مدتی که در فدراسیون حضور خواهم داشت، سع ری‌کنم تا آرامش به کادر فنی، ملی پوشان و فدراسیون تزریق شود.

حسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت کنونی فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: هم اکنون اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری است تا ملی‌پوشان خود را برای مسابقات جوانان جهان در سال‌آینده آماده کنند.

وی افزود: همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور روز شنبه آینده (23 اسفندماه جاری) در تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات تمامی تیم‌های کشور حضور خواهند داشت اما ملی‌پوشان به دلیل اینکه در اردوی تیم ملی حضور دارند، در این مسابقات شرکت نمی کنند.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه، با اشاره به اینکه از کادر فنی تیم ملی حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با اعضای کادر فنی داشتم، تمامی مسایل فنی را به حسین توکلی سپردم و از او خواستم با قدرت به کارش ادامه دهد. بنده از او حمایت کافی به عمل می‌آورم و تا حد امکان کمبودهای اردو را به حداقل خواهم رساند.

مدیر  ورزشگاه شهید کشوری در پایان گفت: از زمانی که به فدراسیون آمده‌ام، تمام تلاشم این بوده که حاشیه‌ها را به حداقل برسانم و آرامش را به تیم‌ملی، ملی‌پوشان و کل فدراسیون تزریق کنم. این رویه را تا وقتی که در فدراسیون باشم، ادامه خواهم داد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز