خبرگزاری کار ایران

بازی سخت و مهمی در پیش داریم؛

اولیویرا: راه‌آهن برای فرار از سقوط می‌جنگد ما برای قهرمانی/ برای این سه امتیاز می جنگیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۷۲۴

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازی فردا در حالی برگزار می‌شود که راه‌آهن برای فرار از سقوط می‌جنگد و ما برای قهرمانی بازی می‌کنیم.

به گزارش ایلنا،  تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم. همه بازی‌های لیگ برای ما اهمیت دارد. راه‌آهن برای فرار از سقوط می‌جنگد و ما هم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. وقتی چنین شرایطی به وجود می‌آید بازی مهم و سخت خواهد شد. با تمام این شرایط تلاش می‌کنیم تا با قدرت بالایی در میدان حاضر شویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

اولیویرا در مورد اینکه پس از پیروزی مقابل پرسپولیس چقدر برای برد مقابل راه‌آهن هم شانسی قائل است، گفت: ما مقابل پرسپولیس با انگیزه ظاهر شدیم. مقابل راه‌آهن یا هر تیم دیگر هم با همین روحیه و شاید بیشتر خواهیم جنگید و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. راه آهن دو بازیکن جدید جذب کرده که بتواند خود را در لیگ برتر حفظ کند. به همین دلیل هم بازی سختی خواهیم داشت. این موضوع نشان می‌دهد که ما دیدار راحتی نداریم.

وی در خصوص اینکه تراکتورسازی برای بازی فردا مقابل راه‌آهن مصدوم یا محروم دارد یا نه خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان مان مصدوم است و از طرف دیگر ایران‌پوریان هم مصدوم است و محسن دلیر هم از روز گذشته حالش بد شده و با ما نیست. ما برای بازی فردا محروم نداریم اما مقابل پرسپولیس بازیکن محروم داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز