خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه آبی‌ها علیه حاشیه‌سازان؛‌

واکنش باشگاه استقلال به مصاحبه اصفهانیان

باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به جریانی که سعی در ایجاد حاشیه برای این باشگاه دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا سایت رسمی باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای نوشته است: «برخی جریان های ناپاک در آستانه مسابقه استقلال مقابل نفت تهران اقدام به بازیهای پلیدی کرده اند که هدف آنها ایجاد حاشیه و فشار روانی  بر تیم داوری مسابقه روز پنج شنبه است.

هیچکدام از مسئولان باشگاه استقلال در جایگاه های مختلف طی هفته گذشته اظهار نظری درباره داوری مسابقه آینده تیم استقلال نداشتند و  هر گونه نامه ، تماس تلفنی و مصاحبه ای از سوی باشگاه استقلال با کمیته داوران فدراسیون فوتبال و یا درباره آن صورت نگرفته و جای تأسف و تأمل دارد که چرا آقای اصفهانیان بر اساس شنیده های بی اساس و بدون مدرک و مستندات لازم درباره خبری که ساخته ذهن برخی باندهای رسانه ای است ، صحبت می کنند؟!

همچنین از مدیرعامل باشگاه نفت تهران که پیش از این اخلاق مدار و جوانمردانه رفتار کردند انتظار داشتیم که بر اساس برخی خبرهای بدون منبع اظهاراتی شائبه برانگیز درباره موضوع داوری انجام ندهند .

امیدواریم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با بررسی روند چگونگی ساخت این شایعه با متخلفین برخورد لازم و قانونی را انجام دهند.

نکته ای که مثل روز، روشن و عیان به نظر می رسد این است که از طرف باشگاه استقلال حتی یک مصاحبه و اظهارنظر مکتوب و یا شفاهی درباره داوری مسابقه استقلال مقابل نفت صورت نگرفته و مسئولیت هرگونه اخلال و وقوع اتفاق عجیب در جریان مسابقه فردا بر عهده شایعه سازان و مسئولانی است که بدون تحقیق و تشخیص لازم درباره یک شایعه بی اساس صحبت کردند .

در پایان لازم به تاکید است که حق شکایت از شایعه پردازان و جریان سازان برای باشگاه استقلال محفوظ است و در صورت لزوم بعد از دیدار تیم های استقلال و نفت تهران درباره این مسئله اطلاع رسانی کامل تری صورت خواهد گرفت.»

کد خبر : ۲۵۹۸۰۵