خبرگزاری کار ایران

فدراسیون باید قاطع باشد؛

محمودی: پیکان قوی‌تر از شهرداری تبریز است/ نخستین جام قهرمانی را به ارومیه می‌بریم

بازیکن تیم والیبال شهرداری ارومیه معتقد است فدراسیون والیبال با خاطیان برخورد قاطع و محکمی نداشته و به همین دلیل است که باز هم در سالن‌های والیبال شاهد اتفاقات زشتی از سوی تماشاگران هستیم.

گفت وگوی شهرام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*میزان را در مشهد شکست دادید و به فینال مسابقات رسیدید. این بازی چطور بود؟

بازی سختی بود. واقعا خیلی سخت و سنگین بود اما بچه‌های ما به اندازه کافی حرفه‌ای بودند تا از این نبرد سنگین سربلند بیرون بیایند. بچه‌ها ما بازی منطقی و بدون احساسات را انجام دادند و آنچه را مربیان و‌آنالیزور تیم از آنها خواسته بودند  مو به مو انجام دادیم تا موفق شدیم.

*میزان در این دیدار چطور بود؟

به نظر من میزان بازی را خیلی خوب شروع کرد چون شانس آخر آنها برای رسیدن به فینال بود و دوست نداشتند راحت از فینال دور شوند. تیم ما رفته رفته در این دیدار بهتر شد و توانستیم سه بر یک ببریم. میزان روز خوبی داشت و فشار زیادی وارد کرد اما تیم ما در مجموع بهتر بود و مستحق برد بودیم.

*درباره رفتار زشت تماشاگران مشهدی در این دیدار چه نظری دارید؟

به نظر من تا زمانی که فدراسیون یک برخورد قاطع نکند این رفتارها ادامه دارد. در ورامین هم همه شاهد بودند که چه رفتاری با ما کردند اما وقتی فدراسیون  برخورد قاطع نمی‌کند همین مشکلات به وجود می آید و اگر فدراسیون برخورد محکمی داشته باشد هیچ تماشاگری به خودش اجازه نمی‌دهد که این مسائل را به وجود بیاورد. متاسفانه این مسائل چند سال است که در والیبال ما باب شده اما فدراسیون باید قاطع برخورد کندتا کسی جرات این کارها را نداشته باشد.

*به هر حال به فینال مسابقات رسیدید. درباره فینال بازی‌ها صحبت می‌کنید؟

ما فعلا منتظریم ببینیم چه تیمی حریف ما در فینال خواهد شد. 2 روز استراحت خواهیم کرد و بعد از آن آماده بازی فینال می‌شویم تا با تمرکز خوب بازی کنیم.

*ترجیح می‌دهید کدام تیم در فینال حریف شما باشد؟

فرقی نمی‌کند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه را ببرد. به نظرم پیکان قوی‌تر از شهرداری تبریز است اما در مجموع فرقی نمی‌کند و هر تیمی به فینال بیاید بازی سختی است.

*چقدر به قهرمانی در این دوره امیدوار هستید؟

تا دیروز هدف ما فقط رسیدن به فینال بود اما الان تمرکز ما روی فینال است و تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذاریم تا جام قهرمانی را به ارومیه بیاوریم چون ارومیه تا الان قهرمان نشده است.

 

کد خبر : ۲۵۹۸۹۹