خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد ۳ – فولاد خوزستان یک؛

گسترش فولاد از قعر جدول گریخت/ فولاد خوزستان از کورس قهرمانی جاماند

دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان با برتری 3 بر یک گسترش فولاد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فولادخوزستان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ساعت 15:30 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد و تیم میزبان در پایان  به برتری 3 بر یک دست یافت.

ترکیب گسترش فولاد:داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی، علیرضا میرشفیعیان، رسول پیرزاده، سیدمحسن حسینی، دیه گو دی اولیویرا، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی

ترکیب فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، احمد آل نعمه، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، نانگ، امید خالدی، مهرداد جماعتی، محسن مسلمان و محمد قاضی

برای گسترش فولاد در  نیمه نخست، جابر انصاری دقیقه 9 و مگنو باتیستا دقیقه 37 (پنالتی) گلزنی کردند. دقیقه 65 جابر انصاری با شوتی دیدنی توپ را از بالای دستان سلیمی که از دروازه بیرون‌ آمده بود به تور دروازه دوخت تا نتیجه بازی 3 بر صفر شود.

2 دقیقه بعد از این گل فولاد به دلیل خطای بازیکنان گسترش روی اسماعیل شریفات در محوطه جریمه، اهوازی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند امام مهدی بدرلو که هوس ضربه چیپ کرده بود، توپ را به تیر افقی دروازه کوبید تا دروازه صوفیانی بسته بماند.

دقیقه 72 محمدقاضی در شلوغی محوطه جریمه با شوتی محکم سنگر گسترش را فروریخت تا اختلاف را کم کند. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر یک گسترش فولاد به پایان رسید تا این تیم 22 امتیازی شود و به رتبه سیزدهم جدول صعود کند. فولاد هم با این نتیجه با 38 امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند تا همچنان از کورس قهرمانی عقب بماند.

 

کد خبر : ۲۵۹۹۴۸