خبرگزاری کار ایران

نوروزتان مبارک؛

اولیویرا: می خواهیم قهرمان شویم/ ادینیو بی‌کیفیت است!

سرمربی تراکتورسازی نوروز را به خبرنگاران ایرانی تبریک گفت و اظهار کرد تیم‌اش شایسته قهرمانی است.

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری پس از دیدار راه‌آهن و تراکتورسازی تبریز با تبریک عیدنوروز به خبرنگاران ایرانی گفت: در 20 دقیقه اول بازی انگار ما در بازی نبودیم اما بعد از 20 دقیقه که نتوانستیم کاری انجام دهیم تیم ما بهتر شد و چند موقعیت به دست آورد. بعد از این ما توانستیم پس از مدتی تلاش به گل برسیم.

وی افزود: در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم و بین دو نیمه صحبت هایی با بازیکنانمان کردیم. ما از طریق حمله های تند و تیزی که انجام دادیم توانستیم روی دروازه آنها خطر ایجاد کنیم. بعد از آن ما نتیجه ای به دست آوردیم که فکر می کنم عادلانه بود. می دانید که تیم راه آهن به خاطر اینکه نمی خواهد سقوط کند تلاش کرد و جنگید و در نهایت ما توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم و گل هم نخوریم.

سرمربی تراکتورسازی درباره داوری این دیدار توضیح داد: من بیشتر حواسم به تیمم بود و حواسم به داور نبود که ببینم اشتباه کرده یا نه. من از زمانی که به ایران آمدم یک بار هم تا به حال درباره داوری صحبت نکردم.

اولیویرا اضافه کرد: تمام طرز تفکرمان برای هر بازی این است که به پیروزی برسیم و سعی ما بر این است که هر سه امتیاز بازی را در هر دیدارمان کسب کنیم اما می دانیم راه های خروجی زیادی نداریم. شما دیدید که هاشمی هم مصدوم شد. هدف ما این است که هر روز کار کنیم و با توجه به بضاعتی که داریم تلاش می کنیم هر روز بهتر باشیم و داخل تیم و با این بازیکنان تلاش می کنیم در هر بازی آماده برد شویم. تلاش می کنیم که مقام اول لیگ را به دست بیاوریم. می دانیم که تیم های قوی مثل سپاهان، ذوب آهن، استقلال و... هستند. تیم ذوب آهن از جمله تیم های خوب و مدعی لیگ است،

وی به مزاح اظهار کرد: همه بازیکنان خارجی لیگ بازیکنان باکیفیت هستند و فقط ادینیو بازیکن بی کیفیتی است. من نباید به بازیکنان خارجی رئال مادرید و پاری سن ژرمن نگاه کنم و باید به خارجی های تیمم نگاه کنم. خیلی هم از کیفیت بازیکنان خارجی ام راضی هستم.

کد خبر : ۲۵۹۹۶۰