خبرگزاری کار ایران

لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛

پیروزی مدعیان و تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد/ مربع قهرمانی و مثلث سقوط!

هفته هفتم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران با پیروزی تیم‌ها مدعی قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هفتم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ایران بعداز ظهر امروز با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید و تیم‌های دا نشگاه آزاد، پتروشیمی بندرامام، مهرام و شهرداری گرگان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

پتروشیمی بندرامام بعدازظهر امروز در سالن شهرک بعثت ماهشهر به مصاف تیم قعرنشین هفت‌الماس قزوین رفت و با نتیجه 86 بر 62 این تیم را شکست داد تا همچنان رده دوم جدول را در اختیار داشته باشد.

مهرام هم در اصفهان به دیدار پمینا رفت. شاگردان هاشمی که هفته گذشته برابر دانشگاه آزاد شکست خورده بودند در این دیدار با حساب 64 بر 57 میزبان خود را شکست دادند و موقعیت خود را در رتبه سوم جدول تثبیت کردند.

شهرداری گرگان هم که با حکم کمیته انضباطی باید دیدار خانگی‌اش را در تهران برابر پالایش نفت آ‌بادان برگزار می‌کرد این دیدار را با نتیجه 81 بر 67 به سود خود تمام کرد تا با حضور در رتبه چهارم همچنان از مدعیان قهرمانی لیگ حرفه‌ای باشد.

دانشگاه آزاد، تیم صدرنشین لیگ حرفه‌ای اما امروز در سالن بسکتبال دانشگاه آ‌زاد تهران شمال، واحد حکیمیه میزبان پتروشیمی ماهشهر بود. شاگردان شاهین‌طبع این دیدار را با اقتدار و با حساب 92 بر 57 از حریف بردند تا با تثبیت صدرنشینی، همچنان مدعی اصلی قهرمانی باشند.

با این نتایج علاوه بر مربع قهرمانی که اضلاع آن‌را دانشگاه آ‌زاد، پتروشیمی بندرامام، مهرام و شهرداری گرگان تشکیل می‌دهند، تیم‌های هفت‌الماس قزوین،‌ ثامن مشهد و پالایش نفت آبادان با 8 امتیاز از 7 بازی مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آیند.

تیم بسکتبال ثامن مشهد درهفته هفتم، استراحت داشت.

کد خبر : ۲۵۹۹۶۷