خبرگزاری کار ایران

تغییر مسیر احتمالی کاپیتان کاتالان‌ها؛

ژاوی در فکر تصاحب صندلی ریاست باشگاه بارسلونا/ امکان تمدید قرارداد تا سال 2016

ژاوی هرناندز به فکر رسیدن به صندلی ریاست باشگاه بارسلونا است و به همین دلیل ممکن است فوتبالش را در همین باشگاه به پایان برساند.

به گزارش ایلنا، ژاوی هرناندز که مدت‌هاست درباره آینده‌ فوتبالی‌اش گمانه‌زنی‌های زیادی مطرح می‌شود این روزها به رسیدن به صندلی ریاست باشگاه بارسلونا چشم دوخته و به همین دلیل ممکن است فوتبالش را به جای بازی در MLS  در باشگاه همیشگی‌اش به پایان برساند.

کاپیتان اول بارسلونا که در این فصل در تاکتیک‌های انریکه تقریبا جایگاه ثابت خود را از دست داده و بیشتر به عنوان بازیکن‌ذخیره به میدان فراخوانده می‌شود، ولی به نظر می رسد مسیر خود را نیز تغییر می‌دهد و به جای رفتن به لیگ امریکا یا حتی قطر در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شرکت کند.

وی در گفت‌وگویی با خبرنگاران گفت: ترک‌کردن باشگاهی مانند بارسلونا خیلی سخت است. من به فکر آینده‌ام در باشگاه هستم و اهداف بلندمدتی را ترسیم کرده‌ام.

ژاوی همچنین درباره آینده‌خود در باشگاه کاتالان‌ها  نیز افزود: یکی از این اهداف مهم من رسیدن به صندلی ریاست باشگاه بارسلونا است که امیدوارم روزی به این مقام برسم.

این هافبک 35 ساله درباره قرارداد خود با بارسلونا نیز گفت: تا پایان سال 2016 در بارسلونا می‌مانم.

این در حالی است که بعد از پیروزی بارسا بر رایووایکانو و بازی خوب ژاوی در میدان مسابقه و تاثیرگذاری‌اش بر روی گل‌های بارسا، رئیس باشگاه و پس از آن انریکه از علاقه خود بر ماندن ژاوی در تیم در فصل آینده سخن گفتند و به همین دلیل بعید نیست کاپیتان در تیمش بماند و فوتبالش را با لباس آبی‌ارغوانی به پایان برساند.

کد خبر : ۲۶۰۰۶۹