خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛

پیکان تهران - شهرداری تبریز، آخرین شانس برای حضور در فینال

تیم‌‌های پیکان تهران و شهرداری تبریز سومین و آخرین دیدار خود را برای تعیین دومین فینالیست رقابت های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های پیکان تهران و شهردار ارومیه عصر فردا یکشنبه در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال به مصاف هم می‌روند. این سومین مصاف دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر است.

در بازی نخست که به میزبانی پیکان برگزار شده بود این تیم در سه ست متوالی برنده شد اما در تبریز برتری 3 بر 2 به سود میزبان رقم خورد تا کار دو تیم به مصاف سوم کشیده شود.

دو تیم فردا در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که از یکدیگر شناخت لازم را دارند و با آنالیز تاکتیک‌های یکدیگر می‌توانند به حضور در فینال امیدوار باشند. شهرداری تبریز با اتکا به آبشارهای اکبر ولایی توانست در دومین بازی پیروز شود و باید تدابیر تازه‌ای بیاندیشد چرا که به طور حتم پیکانی‌ها برنامه ویژه‌ای برای مهار این بازیکن خواهند داشت.

از سوی دیگر پیکان که ستاره‌هایی نظیر موسوی، قائمی، میرزاجانپور و حسینی را در ترکیب خود دارد تمام تمرکز خود را به کار خواهد گرفت تا در تهران بتواند جواز حضور در فینال را کسب کند. ملی‌پوشان پیکان نشان دادند در فرم ایده‌آل خود نیستند و باید دید تجربه آنها می‌تواند به کمک پیکان بیاید یا خیر.

برنده این بازی جواز حضور در فینال را پیدا می‌کند تا حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی شود. پیش‌تر شهرداری ارومیه با غلبه بر میزان خراسان راهی فینال شده بود.

کد خبر : ۲۶۰۱۱۷