خبرگزاری کار ایران

بهتر بود سازمان‌لیگ شرایط را برای ما مهیا می‌کرد؛

عبدی: اتفاقات مسجدسلیمان فوتبالی نبود/خدا را شکر پاره‌آجر و ترقه به ما نخورد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان شرایط به هیچ‌وجه فوتبالی نبود و خدا را شکر اتفاق بدتری برای ما و بازیکنان نیفتاد.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان و حاشیه‌های این مسابقه بیان داشت: باور کنید جو حاکم بر استادیوم مسجدسلیمان فوتبالی نبود. شرایط بد بود و وقتی ما 2 گل زدیم بدتر هم شد. خدا را شکر اتفاق بدتری برای گابریل نیفتاد، حتی وقتی بازیکنی از حریف اخراج شد ولی باز هم شاهد حرکات وحشتناکی از سوی بازیکنان مسجدسلیمان بودیم. تکل‌هایی می ر‌فتند که هر آن امکان داشت یکی از بازیکنان ما مصدوم شوند.

وی ادامه داد: همین که بازیکنان ما کمتر مصدوم شدند و سنگ و پاره‌آجر یا ترقه نخوردند جای شکرش باقی است اما اتفاقات این مسابقه نشان داد اصرار ما مبنی بر اینکه بازی به تعویق بیفتد تا بعد از بازگشت از عربستان آن را انجام دهیم بی‌جا نبود. حالا مجبوریم بدون‌داشتن چند بازیکن کلیدی به عربستان برویم.

مربی پرسپولیس افزود: فدراسیون‌فوتبال و سازمان‌لیگ‌ با برگزاری بازی در مسجدسلیمان ضربه بزرگی به پرسپولیس زدند و ما را تحت فشار قرار دادند. همین موضوع باعث شد چند بازیکن خوب خود را از دست بدهیم، مخصوصاً گابریل را که روی او حساب ویژه‌ای می‌کردیم، اما حالا بدون ریکاوری لازم، بدون گابریل باید یک تیم خسته روانه عربستان شویم.

عبدی با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای بازی مسجدسلیمان بیان داشت: توجه دارید وقتی یک مربی از محوطه خودش بیرون بیاید سریعاً داور چهارم به او هشدار می‌دهد یا وقتی دو مربی همزمان لب خط نیمکت با هم ایستاده‌اند سریعاً می‌خواهند یکی از آنها روی نیمکت بنشیند. وقتی چنین موضوعات کوچک را گوشزد می‌کنند حالا چگونه می‌خواهند آجر پراکنی هواداران مسجدسلیمان را توجیه کنند؟ چطور اجازه می‌دهند این اتفاقات بیفتد؟ نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه باید جلوی آنها را می‌گرفت که این کار را نکرد.

وی ادامه داد: اینکه اتفاقات بدتری نیفتد جای شکرش باقی است. من فکر می‌کنم اتفاقات مسجدسلیمان یک نهیب  برای سازمان‌لیگ است که چطور می‌خواهد لیگ را پیش ببرد. باید اشراف بیشتری روی مسابقات و اتفاقات آن داشته باشند.

مربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: مگر چه اتفاقی می‌افتاد بازی ما با نفت مسجدسلیمان 8-7 فروردین‌ماه برگزار می‌شد، در عوض آن موقع ما گابریل را هم داشتیم. به هر حال ما یک بازی ملی را پیش‌رو داریم آن هم با کشوری که در عرصه‌های دیگری نیز با آنها مشکل داریم. بهتر بود سازمان‌لیگ شرایطی را برای ما مهیا می‌کرد تا با آمادگی بیشتری به مصاف النصر می‌رفتیم.

کد خبر : ۲۶۰۱۵۷