خبرگزاری کار ایران

نامه لالوویچ به فدراسیون ایران؛

امیدواریم رشته‌های کشتی سنتی جزیی از فدراسیون کشتی ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۱۷۰

رئیس اتحادیه کشتی جهانی کشتی در نامه ای به فدارسیون کشتی ایران تأکید کرد: کشتی‌های سنتی باید با محوریت فدراسیون‌های ملی همکاری کنند تا نشان دهیم این رشته در تمامی دنیا وجود دارد.

به گزارش ایلنا، متن نامه ارسالی نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران به شرح زیر است:

ما واقعا می خواهیم که میراث تاریخی ورزش مان را ارتقاء دهیم و به تمام دنیا نشان دهیم که کشتی در همه جا وجود دارد و تمرین می شود.

برای رسیدن به این هدف، مناسب ترین رویکرد این است که رشته های کشتی سنتی وابسته به فدراسیون های ملی مربوطه باشند. در این صورت آن ها به واسطه فدراسیون ملی خود وابسته به اتحادیه جهانی کشتی نیز خواهند بود.

ما واقعا امیدوار هستیم رشته‌های کشتی سنتی جزئی از فدراسیون کشتی ایران باشد تا در کنار یکدیگر و با هم برای بهبود اصول ما بهتر فعالیت کنند.

رقابت های کشتی کمربند (آلیش) قهرمانی کشور به عنوان یکی از رشته‌های کشتی‌های سنتی به تازگی در دو رشته مردان و زنان در بندرگز استان گلستان برگزار شد.

اظهارات رئیس اتحادیه جهانی کشتی در حالی مطرح می شود که پیشنهاد تحت پوشش قرارگرفتن رشته های کشتی سنتی از سوی فدراسیون کشتی با انتقاد رئیس فدراسیون ورزش های بومی و محلی ایران روبرو شده و وی عنوان کرده در صورت جدایی این رشته ها باید فدراسیون ورزش های روستایی را تعطیل کنیم!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز