خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

جریمه نقدی 3 تیم لیگ برتری/محرومیت یک‌جلسه‌ای مرزبان

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۶۵

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره 3 تیم لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسابقه دو تیم پدیده‌مشهد و استقلال‌خورستان از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم برگزار شد و از سوی مرزبان، سرمربی تیم پدیده‌مشهد تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داوری و تحریک تماشاگران صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم پدیده مشهد نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
جریمه 50 میلیونی برای تیم سپاهان
بازی تیم‌های سپاهان و ملوان بندرانزلی در هفته 22 رقابت‌های لیگ‌برتر برگزار شد و تماشاگران تیم فولاد سپاهان اقدام به پرتاب اشیا به داخل پیست کردند. کمیته‌انضباطی تیم سپاهان را به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
محرومیت و جریمه نقدی برای مدیر رسانه ای ذوب‌آهن
دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا در هفته 22 لیگ برتر انجام شد و از سوی احسان بدیعی، مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داوری که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بدیعی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز