خبرگزاری کار ایران

تیم امید قصد قدرت نمایی ندارد؛

کفاشیان: مسئولیت کی روش با من است، نه اسدی/ بحث جدایی کارلوس مطرح نیست

رئیس فدراسیون فوتبال با ابراز ناراحتی نسبت به اظهارات دبیرکل این فدراسیون نسبت به کارلوس کی روش گفت: مسئولیت کی روش مستقیما با شخص من است و اسدی مسئولیتی در این زمینه ندارد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره جلسه امروز اعضای کادر فنی تیم ملی و امید در این فدراسیون گفت: این جلسه‌ای بوده که در آن طرفین با مشکلات یکدیگر آشنا شدند و نقطه‌نظرات هم را مطرح کردند. ما یک جلسه با کی روش گذاشتیم و با کادر تیم امید هم جلسه گذاشتیم.

وی درباره اینکه کی روش عنوان کرده از اظهارات اسدی به شدت ناراحت است، عنوان کرد: من به کی‌روش گفتم مسایل فنی را با من در ارتباط باشد. من مسئول وی هستم. به اسدی هم گفتم اختیارات کی‌روش با من است و شما درباره مسایل دیگر ورود کنید.

از کفاشیان درباره غیبت کی‌روش در این جلسه و احتمال قهر او پرسیده شد که پاسخ داد: کی‌‌روش قهر نکرده است. کارها را فدراسیون انجام می‌دهد. کی‌روش مسئولیت‌های خاص خودش را دارد. همه که مثل من خوش اخلاق نیستند پاسخ بدهند. این را هم گفتم که اگر لازم بود بار دیگر جلسه می‌گذاریم. من به او گفتم اگر لازم باشد با کادر فنی تیم امید در دفتر آکادمی تیم‌های ملی لازم بود جلسه بگذارند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود با دعوت از آزمون و جهانبخش به تیم امید قدرت‌نمایی انجام گرفته، گفت: بحث قدرت‌نمایی نبود. فدراسیون هر کاری که بهتر باشد انجام می‌دهد. قبلا هم کی‌روش این 2 بازیکن را می‌خواست ولی ما آنها را به تیم جوانان دادیم. کی‌روش مشکلی با این قضیه ندارد و می‌پذیرد.

کفاشیان در پاسخ به این سئوال که آیا بوی رفتن کی‌روش می‌آید، خاطرنشان کرد: از نظر من که بوی رفتن کی‌روش نمی‌آید و از این خبرها نیست.

وی درباه نپذیرفتن پیشنهاد بازی با ایتالیا به این دلیل که ترابیان مسئول این کار بوده عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست. کی‌روش می‌گوید باید با تیم‌هایی بازی کنیم که از لحاظ فنی به ما کمک کنند و به همین خاطر تاکید کرد بازی با ایتالیا به ما کمکی نخواهد کرد.

کد خبر : ۲۶۰۴۹۸