خبرگزاری کار ایران

در صورت اعلام آمادگی مشتری؛

آگهی مزایده سرخابی‌ها برای سومین‌بار منتشر می‌شود/سرنوشت 2 باشگاه در گرو مشتریان‌خاص

سومین آگهی مزایده سرخابی‌ها به احتمال زیاد چهارشنبه 27 اسفندماه بار دیگر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اگرچه پیش از این اعلام شده بود مزایده سوم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نیمه‌دوم فروردین‌ماه موکول شده ولی ممکن است این آگهی چهارشنبه هفته‌جاری(27 اسفندماه) بار دیگر منتشر شود.

سه‌شنبه 26 اسفندماه جلسه مهمی در سازمان‌ خصوصی‌سازی برگزار خواهد شد که چنانچه مشتری خوبی برای این 2 باشگاه اعلام آمادگی کرده باشد، این مزایده چهارشنبه برای سومین‌بار منتشر می‌شود.

در حال حاضر فروشگاه زنجیره‌ای رفاه برای خرید باشگاه پرسپولیس و یک شرکت صنعتی هم برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی ضمنی کرده‌اند و به همین دلیل ممکن است سازمان خصوصی‌سازی در جلسه سه‌شنبه خود دستور انتشار آگهی سوم را صادر کند که در این صورت ممکن است این تکلیف پرونده واگذاری حتی پیش از فرا رسیدن سال جدید مشخص شود.

هر چند تاکنون جزئیاتی از تغییرات‌احتمالی در روند واگذاری منتشر نشده ولی به احتمال زیاد در قیمت‌نهایی همچنان تغییری صورت نمی‌گیرد، فقط شرایط نسبت به گذشته تسهیل خواهد شد.

شایان ذکر است،نخستین آگهی مزایده سرخابی‌ها در تاریخ‌ 5 بهمن‌ماه منتشر شد که هیچ مشتری خاصی برای خرید این دو باشگاه اعلام آمادگی نکرد.  همچنین دومین آگهی هم که قرار بود سه‌شنبه 19 اسفندماه برگزار شود به دلیل عدم دریافت پاکت‌ لغو شد تا حلسه سه‌شنبه 26 اسفندماه در این زمینه تعیین‌کننده باشد.

 

کد خبر : ۲۶۰۶۰۲