خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی هلند – آیندهون؛

انتقام مردانه مردانی از حریف کره‌ای/طلای سجاد در سرزمین لاله‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۲۷

سجاد مردانی ضمن انتقام بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، بر سکوی قهرمانی وزن هشتم ایستاد و مدال طلای این مسابقات را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی تکواندوی هلند (G2) از دیروز (شنبه) با حضور 999 تکواندوکار در سالن "مرکز ورزش‌های داخل سالن آیندهون" آغاز شده است.

امروز در دومین روز این مسابقات؛ مبارزات اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان و 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان بر روی 12 شیاپ چانگ در حال پیگیری است که سجاد مردانی در فینال وزن 87+ کیلوگرم، رو در روی "دونگمین چا" از کره جنوبی قرار گرفت و در ابتدای راند سوم با نتیجه 13 بر یک مبارزه را به اتمام رساند تا ضمن انتقام ناداوری بازیهای آسیایی اینچئون، مدال طلای سنگین وزنان را با شایستگی به گردن آویزد.

مردانی در این رقابت‌ها، ابتدا برابر "پیوتر هاتوسکی" از لهستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید، سپس "علی ساری" از ترکیه را با نتیجه 7 بر 3 از پیش رو برداشت و با پیروزی قاطعانه 13 بر یک برابر "ودران گولیک" از کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در مرحله نیمه نهایی نیز "مرتضی شیری" دیگر نماینده کشورمان را شکست داد.

تورنمنت بین‌المللی هلند G2 است و به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.2 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز