خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد ۳ – تاتنهام صفر؛

نمایش ناامیدکننده همشهری کین در تئاتر رویاها/ شیاطین سرخ، سفید‌های لندن را در هم‌ کوبیدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۳۴

تیم فوتبال منچستر یونایتد با 3 گل تاتنهام هاتسپرز را در اولدترافد شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام از هفته بیست و نهم لیگ برتر جزیره ساعت 19:30 در ورزشگاه اولدترافورد منچستر آغاز شد. شاگردان فن‌خال در پایان این دیدار به برتری 3 بر صفر رسیدند.

دقیقه 9 مروانه فلینی روی اشتباه خط دفاعی تاتنهام در آفسایدگیری با ضربه‌ای محکم دروازه هوگو لوریس را روی پاشنه چرخاند تا یونایتد خیلی زود به گل برسد. مایکل کریک دقیقه 19 در یک رفت و برگشت با ضربه سر دقیقی توپ را به قعر دروازه تاتنهام فرستاد تا برتری شیاطین سرخ دوبرابر شود.

وین رونی هم دقیقه 34 از آشفتگی مدافعان پراشتباه تاتنهام نهایت استفاده را برد  و با حرکتی انفرادی، پس از تک به تک شدن با لوریس، توپ را دور از دستان  او به تور لندنی‌ها دوخت تا من‌یو 3 بر صفر نیمه نخست را به سود خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم هم تاتنهام و هری کین توفیقی در گشودن دروازه منچستری‌ها نداشتند تا شاگردان فن‌خال انتقام سختی از تاتنهامی که فصل پیش آن‌ها را دبل کرده بود، بگیرند.

من یونایتد با این پیروزی، 57 امتیازی شد تا موقعیت‌ خود را در رده چهارم لیگ برتر تثبیت کند. تاتنهام هم با 50 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز