خبرگزاری کار ایران

از عملکرد بازیکنانم مقابل بلاروس راضی ام؛

اکتاویو:‌ هدف‌مان رسیدن به جام جهانی است/ مسابقات سختی در قطر داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به کار سخت تیمش در مسابقات مقدماتی جام جهانی، گفت: هدف اصلی‌مان صعود به جام جهانی 2015 پرتغال است.

به گزارش ایلنا، مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی ساحلی ایران پس از پیروزی تیمش در دیداری تدارکاتی مقابل بلاروس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوهای تدارکاتی تیم ملی به صورت مستمر برگزار شد و این دو دیدار تدارکاتی با بلاروس هماهنگی بازیکنان را بیشتر خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم و به آنها افتخار می‌کنم زیرا بلاروس  یکی از تیم‌های مطرح اروپاست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: بر اساس شناختی که از حریف داشتیم، هدف ما در این دیدار ابتدا کنترل سرعت بازیکنان بلاروس و سپس انجام تاکتیک‌‏های تیمی و شکست حریف بود. بازیکنانم در این مسابقه طبق برنامه تمرینی مقابل حریف بازی و تمام نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کردند.

اکتاویو در پایان گفت: مسابقات سختی را در قطر پیش رو داریم ولی خوشبختانه تیم بسیار آماده است. همانطور که می‌دانیم تیم فوتبال ساحلی ایران در آسیا همیشه جزو تیم های مطرح بوده است. هدف اصلی‌مان صعود به جام جهانی 2015 پرتغال است. 

کد خبر : ۲۶۰۶۶۶