خبرگزاری کار ایران

کارلوس فراتر از وظایف اش حرف می زند؛

عابدینی: یک نفر باید جلوی کی روش می‌ایستاد/ ممیزی اسدی منطقی بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۷۲۵

کارشناس مدیریت فوتبال کشورمان با بیان اینکه مواضع اسدی مقابل کروش را قبول دارم و آن را می پسندم گفت: اسدی تنها کسی بود که با منطق مقابل کی روش ایستاد و عملکرد او را ممیزی کرد.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مواضع صریح اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال در جلسه 4 ساعته با کارلوس کروش اظهار داشت: به شخصه مواضع آقای اسدی را می پسندم چرا که می دانم اسدی انسانی فرهیخته و باتجربه است که با منطق و استدلال با کی روش صحبت کرده و عملکرد او را به نقد کشیده و کارنامه برانکو را با کی روش ملاک قضاوت قرارداده است.

وی درباره اینکه کروش اعلام کرده زمان برانکو بازی های دوستانه تفاوت داشته و در آن زمان بازیکنانی مانند علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان در سطح اول اروپا بازی می‌کردند گفت: ما نفهمیدیم ایشان بازیکنان را مقایسه کردند یا کارنامه ای که از خود به جا گذاشته است؟ البته من قبول دارم دیگر بازیکنانی مانند علی کریمی، علی دایی، کریم باقری در فوتبال ما حضور ندارند اما کی روش تیم ملی را به جام جهانی برده اما آنجا نتیجه لازم را نگرفتیم. ضمن اینکه کی روش در جام ملت ها هم ناکام بود.

وی تاکید کرد: از همه مهمتر اینکه کی روش فراتر از وظیفه اش حرف می زند. یک جا باید جلویش می ایستادیم، مثلا می گوید من به تیم امید بازیکن نمی دهم در حالی که تیم امید بحث ملی است و باید منافع ملی در نظر گرفته شود.

عابدینی درباره اینکه کفاشیان اعلام کرده امور مربوط به کی روش در اختیار اوست و به دبیرکل مربوط نمی شود گفت: پس این جلسه با اجازه چه کسی بوده است؟! مطمئنا کفاشیان از آن آگاهی داشته است. 4 ساعت جلسه تجزیه و تحلیل سرمربی تیم ملی بوده و آقای کی روش هم تاکنون کسی نبوده که کسی کارش را ممیزی کند اما اسدی تخصص آن را دارد، خیلی با احترام و چارچوب منطقی با کروش حرف زده است.

عابدینی افزود: اسدی کمتر از ما نمی داند، مسائل فوتبال را خوب می شناسد. من با اسدی ساعت ها بحث کردم. دیدم آدم آگاهی است و به کسی باج نمی دهد. او با منطق و استدلال و در کمال احترام با کی روش بحث کرده .کل جلسه هم ضبط شده و کسی نمی تواند بگوید چنین حرفی زده یا نزده. شاید لازم باشد من از اسدی خواهش کنم فیلم جلسه را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

این کارشناس فوتبال کشورمان تاکید کرد: اسدی برای اینکه حق فوتبال را بگیرد بلد است ممیزی کند و در برخورد با کی روش درست تشخیص داده است که آیا فوتبال ملی با او به حقش رسیده یا نه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز