خبرگزاری کار ایران

اسدی پس از لغو نشست خبری؛

حقایق فوتبال را بعدا می‌گویم/ هیچ چیز مهمتر از منافع ملی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۶۱

دبیرکل فدراسیون فوتبال بعد از لغو نشست خبری‌اش با تاکید بر اینکه بزودی حقایقی را در مورد فوتبال ایران مطرح خواهد کرد، گفت: از نظر ما هیچ چیز مهمتر از منافع ملی و آینده فوتبال کشورمان نیست.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی در خصوص لغو نشست خبری خود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در ابتدا جا دارد فرارسیدن سال ۱۳۹۴ را که آکنده به عطر یاس و مقارن با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است، به همه مردم عزیز ایران و همچنین همه زحمت کشان فوتبال تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود ۴۵ روز از حضورم در فدراسیون، به عنوان خادم مردم و به ویژه فوتبال کشور و تماس‌های بیشمار رسانه‌های فهیم، قدرشناس و دلسوز برای انجام مصاحبه، بر آن شدیم تا در روزهای پایانی سال ۱۳۹۳ ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال برای یکسال تلاش و خدمت به مردم عزیز و تبریک سال نو، پاسخگوی سوالات رسانه‌ها باشیم و کام مردم کشورمان را با اخبار و اطلاعات دقیق، علمی و مستند که در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده و در آینده نیز ثبت خواهد شد، شیرین کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: مهمترین فاکتور در فوتبال ایران برابری قول و عمل است و هیچ چیز از نظرمان مهمتر از منافع ملی و آینده فوتبال کشورمان نیست. از سوی دیگر، پاسخگویی به اصحاب رسانه و دادن اطلاعات درست، مفید و امید بخش که به دور از جنجال‌های ساخته شده، برای فوتبال ایران است از دیگر اهداف ما در فدراسیون فوتبال ایران است.

اسدی اضافه کرد: اما پس از تعمق روی همه جوانب و در نظر گرفتن اصل منافع ملی که برای هر ایرانی از مهمترین مسایل محسوب می شود، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه و مردم عزیز ایران تصمیم گرفتیم تا انجام آن را به زمان دیگری موکول کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: فوتبال متعلق به صاحبان اصلی و پیشکسوتان، خاک خورده ها، قهرمانان و بزرگان این رشته ورزشی است. از سوی دیگر عطش حضور در رسانه و گفتگوهایی که نه تنها باری از دوش فوتبال کشورمان بر نمی دارد و سنگینی آن را بر دوش صاحبان اصلی آن هر روز بیشتر می کند، هیچگاه هدف و خواسته ما نبوده و نخواهد بود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: همیشه سعی داشته‌ایم با انجام صحبت‌های سازنده و ارائه اطلاعات درست و صحیح به مردم فوتبال دوست ایران، کاری هر چند کوچک برای آنها انجام دهیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم درحال حاضر به جای افزودن بر بار فوتبال ایران به اقدامات زیر بنایی بپردازیم و در آینده نزدیک و در نشستی خبری، همه حقایق را در مورد فوتبال ایران و ترسیم آینده‌ای روشن برای آن مطرح و بازگو خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز