خبرگزاری کار ایران

در حال بررسی گزینه های مختلف هستیم؛

گواری: سرپرست دوومیدانی با نظر وزیر انتخاب می شود/مسئولیت دبیر فدراسیون موقتی است

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها گفت: نگرانی های خانواده دوومیدانی را برای مدیریت فدراسیون درک می کنیم و بزودی سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزیر ورزش معرفی خواهد شد.

احمد گواری در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: پس از موافقت وزیر ورزش با استعفای افشین داوری درحال بررسی گزینه های مختلف برای تعیین سرپرست جدید این فدراسیون هستیم تا وقفه ای در برنامه های فدراسیون ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه دوومیدانی یکی از رشته های المپیکی و مورد توجه وزارت ورزش است و جایگاه ویژه‌ای در برنامه های این وزاتخانه دارد، تصریح کرد: دوومیدانی سال مهمی را در پیش رو دارد و از جمله رشته هایی است که در آن امید زیادی به کسب سهمیه المپیک ریو داریم و از همین رو تلاش خواهیم کرد تا برنامه های تدارکاتی و اردوهای این رشته بدون وقفه دنبال شود.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها درباره شایعه انتخاب دبیر فعلی فدراسیون به عنوان سرپرست جدید تصریح کرد: وزارت ورزش چنین تصمیمی ندارد و در بین خانواده دوومیدانی نفرات شایسته و واجد شرایطی که سابقه مدیریت در بخش دوومیدانی را داشته باشند فراوان اند. البته دبیر فعلی فدراسیون تا زمان تعیین سرپرست بطور موقتی عهده دار امور جاری فدراسیون خواهند بود.

گواری در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی یادآور شد: هنوز زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مشخص نیست اما در نظر داریم اوایل سال آینده هرچه سریع تر مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کنیم تا وضعیت مدیریت جدید این فدراسیون بزودی مشخص شود. 

کد خبر : ۲۶۰۹۷۲