خبرگزاری کار ایران

فولاد صفر – الهلال صفر؛

تساوی بدون گل فولادهای ایران مقابل سعودی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۲۹

نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد ایران و الهلال عربستان با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان‌آسیا از گروه سوم از ساعت 14 در ورزشگاه غدیر تیم فوتبال فولاد ایران در حضور 30 هزار تماشاگر اهوازی میزبان الهلال عربستان است که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

ترکیب فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، احمد آل نعمه، لئونارد مساریچ، یوسف وکیا، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری و محمد قاضی.

ترکیب الهلال: خالد شراحیلی، یاسر الشهرانی، رودریگو دیگائو، کواک تائه هو، عبدالله الزوری، سعود کریری، عبدالعزیز الدوساری، سلمان الفرج، تیاگو نه وز، خالد الکعبی و جورجوس ساماراس

الهلال در حالی گام به اهواز گذاشته بود که ناصر الشمرانی، محمد الشلهوب، عبدالله عطیف، یاسر القحطانی و نواف‌العابد به دلایل مختلف در این دیدار غایب هستند و این تیم سعودی تقریبا با نیمی از نیروهای اصلی خود وارد کارزار با نماینده ایران شده است.

همچنین در حالیکه پیش از این قرار بود ویلیامز داور مطرح استرالیایی این دیدار را سوت بزند ولی وی از آمدن به ایران خودداری کرد تا گیلت گاوان هموطن وی قضاوت این دیدار را عهده‌دار شود.

همچنین سلمان الفرج از الهلال و محسن مسلمان از فولاد در نیمه نخست از داور استرالیایی کارت زرد دریافت کرد.

فولاد در حال حاضر با 2 امتیاز از 2 بازی در رده سوم جدول این گروه قرار دارد و الهلال هم با 3 امتیاز تیم دوم جدول است. این در حالی است که السد قطر با 4 امتیاز صدرنشین این گروه است. لوکوموتیو ازبک‌ها هم با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

دیدار دیگر این گروه بین السد و لوکوموتیو ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز