خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

اتلتیکو فاتح ماراتن ویسنته کالدرون/ دعاهای آردا مستجاب شد/ حذف دراماتیک بایرلورکوزن در مادرید

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۹۳

تیم فوتبال اتلتیکومادرید با برتری در ضربات پنالتی برابر بایرلورکوزن به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار برگشت تیم‌های اتلتیکومادرید و بایرلورکوزن از مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 دیشب در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید آغاز شد و تیم میزبان پس از برتری یک بر صفر در 90 دقیقه قانونی و دو وقت اضافی، در ضربات پنالتی حریف آلمانی خود را مغلوب و حذف کرد. 

ترکیب اتلتیکومادرید: اوبلا خسوس گامز، خیمنز، خوان فران، میراندا ماریو سوارز کانی، آردا توران، کوکه، ‏مانژوکیچ و گریزمان

ترکیب بایرلورکوزن: لنو، وندل، توپراک، اسپهیچ، هیلبرت، کاسترو، لارس بندر، چالهان اوغلو، بالعربی، سون ‏هئونگ مین و درمیچ

اتلتیکو که دیدار رفت را در آلمان یک بر صفر واگذار کرده بود، دقیقه 27 با ضربه ماریو سوارز به گل رسید و برتری یک بر صفر خود را تا پایان 90 دقیقه قانونی حفظ کرد تا سرنوشت تیم صعودکننده به وقت‌های اضافه کشیده شود. شاگردان سیمئونه با شروع وقت‌های اضافه فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند.

بهترین فرصت اتلتیکو در وقت‌های تلف شده نصیب رائول گارسیا شد اما لنو ضربه او را از چندقدمی دروازه با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد. این دیدار در وقت‌‌های اضافه هم گلی دربر نداشت تا ضیافت پنالتی‌ها مشخص‌کننده تیم صعودکننده باشد.

در نهایت تیم اتلتیکو با برتری 3 بر 2 در ضربات پنالتی، برنده این دیدار شد و به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا پیوست.

در ضربات پنالتی گریزمان، سوارز و تورس برای میزبان گلزنی کردند و رائول گارسیا و کوکه ضربات‌شان را از دست دادند. رولفس و کاسترو هم گلزنان لورکوزن در ضربات پنالتی بودند و چالهان اوغلو، توپراک و کیسلینگ توپ‌هایشان را گل نکردند تا اتلتیکو تیم پیروز این دیدار باشد.

آردا توران، بازیکن ترک‌تبار اتلتیکو هنگام ضربات پنالتی پشت به دروازه‌ای که پنالتی‌ها به آن زده می‌شد، دعا می‌کرد و سوژه عکاسان و تصویربرداران شده بود.

در دیگر دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال علی‌رغم برتری 2 بر صفر در ورزشگاه لویی دوم، برابر موناکو، به دلیل شکست 3 بر یک در لندن با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز