خبرگزاری کار ایران

با برتری قاطعانه در دیدار رده‌بندی؛

عنوان سومی شهرداری‌تبریز در لیگ‌برتر والیبال/مشهدی‌ها باز هم چهارم شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۳۳۱

عنوان سومی لیگ‌برتر والیبال به شهرداری‌تبریز رسید و مشهدی‌ها به مقام چهارمی بسنده کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار رده‌بندی لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 13 در خانه والیبال تیم‌های شهرداری‌تبریز و میزان‌خراسان رودر روی هم قرار گرفتند که در این دیدار تبریزی‌ها قاطعانه 3 بر صفر حریف مشهدی خود را از پیش رو برداشتند تا به عنوام سومی این رقابت‌ها دست یابند.

در گیم نخست این دیدار سورمه‌ای پوشان تبریزی موفق شدند 25 بر 22 گام نخست را محکم بردارند. در ادامه در گیم دوم باز هم تبریزی‌ها تیم برتر میدان بودند و این بار 25 بر 20 نتیجه گیم را به سوت خود به پایان بردند تا نتیجه بازی هم 2 بر صفر شود.

در گیم سوم اگرچه مشهدی‌ها تلاش زیادی کردند تا از شکست سنگین خود جلوگیری کنند ولی در حالیکه دو تیم پایاپای تا امتیازات پایانی پیش می‌رفتند باز هم تبریزی‌ها بودند که  25 بر 22 گیم را به سود خود رقم زدند تا با برتری قاطعانه در این دیدار عنوان سومی را به خود اختصاص دهند. میزان‌خراسان هم به عنوان چهارمی که سال گذشته هم کسب کرده بود، بسنده کرد.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها از ساعت 15:30 تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان‌تهران به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز