خبرگزاری کار ایران

نوبرانه کی‌روش در آستانه سال نو؛

تهدید، حربه جدید آقای همیشه معترض!

حاشیه‌های مرد پرتغالی پایانی ندارد. او شمشیر در دست گرفته و می‌خواهد همه را بزند، از فدراسیون گرفته تا کارشناسان و نخبگان و برخی مربیان نو پای فوتبال ایران.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش در سال‌هایی که در ایران حضور دارد کمتر رنگ و بوی آرامش را به خود دیده و به نوعی بارها و بارها شاهد درگیری‌های ریز و درشت او با اهالی فوتبال‌ایران بوده‌ایم.حالا در آستانه دور سوم قرارداد، باز هم دست از حاشیه بر نمی‌دارد و به هر بهانه‌ای فوتبال‌ایران را به چالش می‌کشد.

یک روز با سرپرست تیم درگیر شد و یک روز بهانه‌اش بازیکنانی بودند که دوست نداشتند با او کار کنند و به سبک کاری او ایراد گرفتند که حالا دیگر در تیم‌ ملی هیچ جایگاهی ندارند.

بازیکنانی که هم جام‌جهانی را از خانه تماشا کردند و هم جام‌ملت‌ها را. یک روز با مربیان کهنه‌کار ایرانی سرشاخ شد و ژنرال و درخشان و ... از دم تیغ گذارند و حالا دعوا و درگیری‌اش به سمت و سوی دیگری کشیده شده که حتی منافع ملی فوتبال ایران را زیر سیطره خود گرفته و عجیب‌تر اینکه قیافه‌ای حق به جانب می‌گیرد، انگار نه انگار ما 40 سال است رنگ المپیک را ندیده‌ایم.

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش بازیکنان ملی‌ ایران هستند، ولی در شرایط سنی المپیک. این 2 بازیکن می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای برای امید ایران در مسیر المپیک داشته باشند ولی حالا آقای‌ تمامیت‌خواه تهدید کرده اگر دست به این 2 بازیکن بزنند از ایران می‌رود و اگر برود بساط شکایت و شکایت‌کشی به راه خواهد افتاد و به احتمال زیاد همان بلایی که امثال وینگادا و ژوزه مانوئل و دیگران بر سر فوتبال ایران آوردند در انتظار فدراسیون کفاشیان خواهد بود.

اینکه او اجازه تهدید فوتبال ایران را پیدا کرده به مدیریت ضعیف فدراسیون بر می‌گردد. اگر از ابتدای ورودش او را کنترل می‌کردند و به او اجازه نمی‌دادند در اموری که به او مربوط نبود دخالت کند حالا جرأت تهدید پیدا نمی‌کرد.

کی‌روش این حق را ندارد برای فوتبال‌ملی ما و البته بازیکنان‌ملی ما تعیین تکلیف کند، البته به جز در مستطیل سبز و انتخابی‌ تیم ملی. او می‌تواند بازیکنی را انتخاب یا خط بزند ولی اینکه اجازه ندهد بازیکنی در رده سنی امید در تیم ملی ایران بازی کند آن هم به بهانه حضور در 2 بازی دوستانه و تدارکاتی ، این زیاده‌خواهی است و باید جلوی زیاده‌خواهی‌های کی‌روش را گرفت.

سردار و علیرضا بازیکنان با کیفیتی هستند و تیم المپیک ایران بیش از هر زمان دیگری به وجود آنها نیازمند است و حالا کی‌روش پا در یک کفش کرده که اجازه نمی‌دهد آنها را از تیم بزرگسالان بگیرند.

او اجازه پیدا کند نقش قیم فوتبال ایران را به خود بگیرد در حالیکه این فدراسیون است که باید در این زمینه تعیین تکلیف کند ولی انگار مرد چشم آبی حتی به کفاشیان و تیمش هم این حق را نمی‌دهد که بتوانند از بازیکنانی که با هزینه‌های هنگفت آنها را پرورش داده‌اند استفاده کنند. این دیگر نوبرانه آقای کی‌روش در آستانه سال نو بود...

کد خبر : ۲۶۱۳۳۸