خبرگزاری کار ایران

از نظر مالی سال سختی داشتیم؛

اسکندری: فراهم شدن شرایط برگزاری لیگ مهمترین دستاورد سال 93 بود/ اردیبهشت میزبان رقابت های آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۰۶

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشورمان گفت: با تلاشی که کارکنان فدراسیون و هیات‌های استان ها به همراه ملی‌پوشان داشتند ما توانستیم در سال 93 عناوین قابل توجهی را در رقابت های بین المللی کسب کنیم.

هاشم اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تشریح کارنامه خود در سال 93 اظهار داشت: ما در رشته‌های مختلف فعال بودیم اما ملی‌پوشان ما با بزرگواری که داشتند توانستیم در مقاطعی که دچار بحران مالی شده بودیم را به خوبی پشت سر بگذاریم و حتی مدال‌های خوبی را به خصوص در  مسابقات غرب آسیا به دست آوریم.  چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنز حاصل کار ما بود.

وی ادامه داد: قبول دارم و اعتراف می‌کنم در سال 93 از لحاظ مالی شرایط سختی داشتیم و برگزاری اردوها و اعزام‌ها به مسابقات مختلف بین‌المللی برایمان دشوار بود اما در سال 94 با گرفتن حق پخش تلویزیونی این شرایط برای ما فراهم شده که با اسپانسرهای قوی برنامه های مان را به شکل بهتری پیش ببریم.

رئیس فدراسیون بولینگ با اشاره به مهم‌ترین دستاورد این رشته در سال 93 ، گفت: اینکه ما توانستیم شرایط را برای برگزاری لیگ بولینگ فراهم کنیم بزرگترین کاری بود که ما در سال 93 انجام دادیم که در سال 94 به شکل عملیاتی انجام خواهد شد. مهم‌ترین برنامه برای سال 94 هم میزبانی مسابقات آسیایی است که در اواخر اردیبهشت‌ماه و اوایل خرداد در جزیره کیش میزبانی خواهیم کرد. ما در این رقابت‌ها مطمئناً باید روی سکو قرار بگیریم.

اسکندری با تشکر از رسانه‌ها برای حمایت از ورزش بولینگ در سال 93 خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای ما در سال 93 امضای تفاهم نامه با وزارت علوم برای همگانی کردن ورزش بولینگ در بین دانشجویان بود. البته این کار با مطالعه انجام شد و با توجه به وجود علاقمندی در بین دانشجویان اطمینان داریم این رشته می تواند به سرعت در بین جوانان دانشجو توسعه یابد و چهره های مستعدی از این طریق شناسایی و معرفی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز