خبرگزاری کار ایران

از پاچکو عذرخواهی می‌کنم؛

منصوریان: باخت پرسپولیس را جبران کردیم/ بردمان را به قربانی هدیه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۵۷

سرمربی نفت ایران معتقد است تیم‌اش برای گرفتن انتقام شکست پرسپولیس برابر النصر به مصاف الشباب رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش مقابل الشباب عربستان در نشست خبری، پس از تبریک عید گفت: ما در تمرینات  می‌توانیم دو سه گل در 10 دقیقه بزنیم. در نیمه دوم هم توانایی برگشت به بازی را داشتیم و از تمام همکارانم که به تیم انرژی مثبت دادند تشکر می‌کنم. دیشب وقتی پرسپولیس باخت و بازیکن عربستانی بعد از گل سوم آن حرکت را انجام داد، بازیکنان تیم ما تلاش کردند و آن باخت را جبران کردیم.

وی درباره اعتراض سرمربی الشباب به رعایت نکردن بازی جوانمردانه از سوی نفت، توضیح داد: فلسفه بازی جوانمردانه را رعایت کردیم به جز صحنه آخر که به گل رسیدیم، بازیکنان عربستانی هر 3 دقیقه زمین می افتادند، نه هر 10 دقیقه یا یک ربع یکبار ولی حسین ابراهیمی در آن صحنه ندید که بازیکن حریف به زمین افتاده است.

وی ادامه داد: در کل انقدر آنقدر جوانمردانه بازی کردیم که صدای هوادار ما درآمد. وقتی نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه دارد یعنی بازی جوانمردانه ما زیاد بود و من هم از سرمربی الشباب عذرخواهی می‌کنم اگر در آن صحنه گل بازی جوانمردانه رعایت نشد اما اگر در آن صحنه هم توپ را به آنها می‌دادیم باز می‌توانستیم به گل پیروزی برسیم.

وی افزود: وقتی قربانی مصدوم شد و می‌خواستیم به این بازیکن هدیه بدهند که سرش را به خاطر پرچم کشورش مقابل توپ گذاشت تا این برد را به دست آوردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز