خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک نوروزی کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک طی پیامی فرا رسیدن سال نو خورشیدی را به ملت همیشه در صحنه ایران و بخصوص خانواده بزرگ ورزش کشور تبریک گفته و برای آنها در رقابت های ورزشی سال جدید آرزوی موفقیت و سر بلندی کرد.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

نوروز باستانی ایران اسلامی، تجلی‌گر دست به آسمان دل ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر، سالی که با بهترین پیروزی های ورزشی برای ملت عزیزمان در بازی های المپیک نوجوانان،آسیایی ساحلی و بخصوص بازی های آسیایی اینچئون و دیگر رقابت های قاره ای و جهانی همراه بود.

خداوند متعال را شاکریم که باز هم توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را برای ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی خستگی ناپذیربرای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

جامعه ورزش ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم و در سایه هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت های همه جانبه دولت و مجلس محترم و کوشش تک تک دلسوزان دین و میهن،مسئولین،پیشکسوتان،مربیان وقهرمانان،سالی پر افتخار و سرشار از پیروزی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سرگذاشته و حال با توجه به عنایات و فرامین دلسوزانه مقام معظم رهبری گام در سال نو می نهیم تا همچون گذشته بتوانیم در رقابتهای بین المللی بخصوص رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2016 ریواز سوی ورزشکاران عزیز، پیام آور پیروزی و موفقیت برای ملت عزیزمان باشیم.

در سالی که گذشت تلاش مضاعف مسئولان و جامعه ورزش کشور، قهرمانی ها و پیروزی های بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد که اوج این افتخارات، خلق حماسه غرورآفرین و تاریخی در بازی های آسیایی اینچئون بود.

اما سال 1394، سالی است که باید ره توشه خود را برای حضوری شایسته در بازیهای المپیک 2016 آماده کنیم که بدون تردید باید برای دستیابی به هر آنچه از ورزش کشور در این بازی ها انتظار داریم، همت کرده و بیش از پیش برای موفقیت در رقابت های کسب سهمیه المپیک کار کنیم و برای عزت و سربلندی ورزش ایران در سال آتی، یکپارچه و یکدل با توکل بر خالق متعال بکوشیم.

امید داریم ایران اسلامی و به خصوص ورزش کشور در سال جدید همچون گذشته در تمامی میادین علمی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی فرهنگی و بخصوص ورزشی سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار توسط قهرمانان این مرز و بوم برافراشته و سرود ملی کشورمان طنین انداز شود.

نوروزتان پیروز، دلتان شاد و دستانتان پر بار باد.

کد خبر : ۲۶۱۵۱۱