خبرگزاری کار ایران

مقدماتی فوتبال المپیک- چین تایپه؛

پایان کار تیم فوتبال زنان ایران در راه المپیک با شکست برابر میزبان/حسرت پنالتی دقیقه 6

تیم فوتبال زنان ایران در دومین دیدار از سری رقابت های مقدماتی المپیک 2016 ریودوژانیرو در گروه C آسیا، برابر میزبان مسابقات چین تایپه مغلوب شد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های ملی فوتبال زنان ایران و چین تایپه در حالی بعد از ظهر امروز سه شنبه از ساعت 15:30 به وقت ایران برگزار شد که تیم ملی فوتبال بانوان چین تایپه با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد و به دور بعدی رقابت های المپیک ریو راه یافت.

در دقیقه 6 به دلیل خطای مدافع تیم ملی چین تایپه، داور بازی برای ایران یک پنالتی گرفت که ارژنگی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران نتوانست این توپ را گل کند. تک گل تیم چین تایپه در دقیقه 42 به ثمر رسید.

تیم ملی فوتبال زنان ایران دوم فروردین ماه در نخستین دیدار برابر لائوس با پنج گل به پیروزی رسیده بود. 

مرحله مقدماتی (انتخابی) گروه C انتخابی المپیک 2016 ریو با حضور تیم های ایران، لائوس و چین تایپه از 29 اسفند سال 93 تا چهارم فروردین سال جاری به میزبانی چین تایپه و در ورزشگاه ملی مانیکیپال برگزار شد. 

رقابت های گروه A و B مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز در دو گروه سه و چهار تیمی 24 اسفند ماه پایان یافت و تیم های میانمار و اردن به عنوان تیم برتر از این دو گروه به دور دوم مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی زنان آسیا راه یافتند. 

کد خبر : ۲۶۱۹۸۱