خبرگزاری کار ایران

ایران ۶- امارات یک؛

امارات در ساحل خلیج فارس 6 تایی شد!/ حسینی نویر شد، احمدزاده فان باستن!

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۷۱

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با برتری برابر امارات به سومین پیروزی پیاپی خود به جمع 4 تیم برتر آسیا پیوست.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و امارات از ساعت 19 در قطر آغاز شد که تیم کشورمان در پایان به برتری 6 بر یک رسید.

12 دقیقه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهران مرشدی‌زاده نخستین گل این دیدار را برای کشورمان به ثمر رساند.

در وقت دوم  تیم  ایران با شاهکار پیمان حسینی و گلزنی او 2 بر یک از حریف پیش افتاد تا سنگربان ایران در این رقابت‌ها 2 گله شود.

در وقت سوم، تیم کشورمان با ا رائه یک بازی برتر 4 بار دیگر سنگر امارات را فروریخت. امیرحسین اکبری، محمد احمدزاده، علی نادری و فرید بلوک‌باشی (پنالتی) برای ایران گلزنی کردند.

در دقایق پایانی این دیدار ولید، بازیکن امارات با تکل خشنی که روی پای امیرحسین اکبری زد، کارت قرمز مستقیم گرفت. اکبری هم پس از این صحنه نتوانست به بازی ادامه دهد.

علیرضا دهقانی، گزارشگر شبکه ورزش که این دیدار را مستقیم گزارش می‌کرد، فاصله حسینی با دیگر سنگربانان ساحلی آ‌سیا را به اختلاف مانوئل نویر، سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان با دیگر دروازه‌بانان جهان تشبیه کرد. او همچنین پس از گلزنی احمدزاده، از وی با لقب فان‌باستان فوتبال ساحلی یاد کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید برابر برنده دیدار تیم‌های ژاپن و بحرین، دیدار نیمه‌نهایی این جام را برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز