خبرگزاری کار ایران

در پی اخراج از تمرین امروز پرسپولیس؛

صادقیان: قصد سرپیچی از تصمیمات درخشان را نداشتم/همواره به تصمیمات مربیان احترام گذاشتم

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۵۲

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و تصمیمات مربیان همیشه برایم قابل احترام است.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان درباره اخراجش از تمرین امروز تیم پرسپولیس گفت: در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم، ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم.

وی تاکید کرد:هرگز تعمدا قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمیخواستم با نادیده گرفتن برنامه های فنی کادر فنی بی احترامی کرده باشم.

صادقیان تصریح کرد: در هفته های اخیر جایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها 90 دقیقه روی نیمکت تیم نشستم، اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید هیچ مصاحبه ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم.

وی افزود: امروز هم هرگز قصد سرپیچی نداشتم و یاد گرفته ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم. 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز جمعه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف راه آهن می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز