خبرگزاری کار ایران

چه کردیم که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند؛

خاکپور: شاگردانم از جان مایه گذاشتند/ هواداران برنده واقعی این دیدار بودند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۹۹

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است باید دلیل قهر هواداران با فوتبال را پیدا کرد. او از هواداران افغانستان به عنوان برنده واقعی این دیدار یاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور پس از پیروزی 6 بر صفر تیم ملی امید ایران مقابل افغانستان در کنفرانس خبری گفت: فکر می‌کنیم برنده این بازی هواداران بودند، حضور پور شور مردم در ورزشگاه انرژی مثبتی به این دیدار داد که هم هواداران لذت بردند و هم بازیکنان از مسابقه راضی دشدند.

وی افزود: امروز ورزشگاه آزادی فضایی داشت که سال‌هاست است به دنبال آن می‌گردیم، هواداران آنقدر به بازی انرژی مثبت دادند به یاد روزهایی که خودم در این ورزشگاه فوتبال بازی می‌کردم، افتادم. باید از خودمان بپرسیم که چه کردیم که مردم از ورزشگاه‌ها قهر کردند، امیدوارم روزی برسد که ورزشگاه پر از هوادار شود و به نوعی فوتبال بازی کنیم که هواداران هورا بکشند، امیدوارم مردم در بازی ما مقابل عربستان به ورزشگاه بیایند و طوری کار کنیم که آنها لذت ببرند، هوادار رکن مهمی در فوتبال است.

سرمربی تیم ملی امید ایران درباره بازی امروز این تیم برابر افغانستان توضیح داد: به حسین صالح مربی افغانستان برای تیم خوبی که ساخته است تبریک می‌گویم، از مبارزه خوب افغانستان تشکر می‌کنم، جا دارد به تک تک بازیکنان تیم‌مان خسته‌نباشید بگویم که تا این اندازه تلاش کردند و از جان خود مایه گذاشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز