خبرگزاری کار ایران

امید ایران یک – امید عربستان ۲؛

امید صعود با شکست از سعودی‌ها کمرنگ شد/ حسرت المپیک 40 ساله می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۵۴

تیم فوتبال المپیک عربستان با پیروزی برابر تیم امید ایران به عنوان صدرنشین گروه سوم آسیا به مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 قطر راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های زیر 23 سال ایران و عربستان از مرحله نخست انتخابی المپیک 2016 در گروه سوم ‌آسیا، ساعت 17 امروز (سه‌شنبه 11 فروردین) با قضاوت دیمیتری ماشنتسف از قرقیزستان در ورزشگاه آزادی آغاز شد و عربستان با برتری 2 بر یک برابر  امیدهای کشورمان به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله بعد راه یافت.

ترکیب امید ایران: محمدرضا اخباری، وحید حیدریه، محمد مرادمند، روزبه چشمی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، احمد نورالهی، ارسلان مطهری، میلاد محمدی و مهدی ترابی

ترکیب امید عربستان: عبداله فیصل، عبداله مادو، عبدالفتاح اسیری، عبدالعزیز البیشی، علی الزبیدی، عبدالمجید، ماجد النجرانی، طلال علی عبسی، حسن محمد رقفاوی، صالح الشهری و مصطفی البساس

نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی تیم ایران همراه بود اما تلاش بازیکنان دو تیم در این نیمه گلی دربر نداشت. عربستان با شروع نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و بارها از جناح چپ دروازه ایران را تهدید کرد.

بالاخره دقیقه 70 عبدالفتاح اسیری با شوتی از پشت محوطه جریمه توپ را به تیر عمودی دروازه ایران کوبید اما این توپ با برخورد به اخباری که به سمت آن شیرجه رفته بود، درون دروازه ایران جای گرفت.

پس از این گل، ایران برای به تساوی کشاندن بازی به آب و آتش زد اما این عربستان بود که دقیقه 80  گل دوم را هم به ثمر رساند. ارسال بلند و عمقی بازیکنان این تیم در محوطه جریمه ایران، با اشتباه مرگ‌بار مرادمند و کنترل اشتباه وی توام شد تا الغمدی با یک نیش‌پا توپ را از دستان اخباری به قعر دروازه ایران بفرستد.

تیم ایران 3 دقیقه بعد به یک ضربه کرنر رسید و ارسال بلند بازیکنان ما را در شلوغی جلو دروازه عربستان، الیامی مدافع این تیم به گل نخست ایران تبدیل کرد تا شاگردان خاکپور برای برگشتن به بازی امیدوار شوند.

پس از این گل شاهین ثاقبی به جای ترابی در ترکیب ایران قرار گرفت تا حملات احساسی ایران، نظم پیدا کند اما این تغییر هم برای این کارساز نشد تا عربستان با پیروزی 2 بر یک به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو که دی‌ماه در قطر برگزار می‌شود، راه یاید.

تیم ایران هم برای صعود باید منتظر نتایج دیگر گروه‌ها بماند تا در صورت امکان به عنوان یکی از 5 تیم برتر دوم به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز