خبرگزاری کار ایران

دیدارهای دوستانه فوتبال؛

ماتادورها برابر لاله‌های نارنجی زانو زدند/ فرار «سه شیرها» از شکست/ پیروزی تاریخی کیپ‌ورد بر پرتغال

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۸۸۸

تیم فوتبال هلند در دیداری دوستانه برابر اسپانیا به پیروزی رسید و دیدار تدارکاتی ایتالیا وانگلستان هم با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مسابقات دوستانه بین‌المللی فوتبال، دیشب چند دیدار در نقاط مختلف جهان برگزار شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شکست 2 بر صفر اسپانیا برابر هلند و تساوی یک بر یک ایتالیا و انگلستان اشاره کرد.

تیم‌های فوتبال هلند و اسپانیا شب گذشته در آمستردام دیداری دوستانه برگزار کردند که در پایان، میزبان با گل‌های استفان دیورای داوی کلاسن  قهرمان جهان در سال 2010 را شکست داد.

ترکیب هلند : فرمیر، دی فرای، ویلمس، مارتیس ایندی، یانمات، اسنایدر، بلیند، کلاسن، دپای، نارسینگ و هونتلار

ترکیب اسپانیا : دخیا، پیکه، کارواخال، آلبیول، برنات، ماریو، فابرگاس، کازورلا، ایسکو، پدرو و خوانمی

دقیقه 13 این بازی دیوریجو در پی ارسالی بلند با ضربه سر توپ را درون دروازه دخیا جا داد. 4 دقیقه بعد کلاسن از بهم ریختگی دفاع اسپانیا نهایت بهره را برد و با دخیا تک به تک شد. سنگربان اسپانیا با سیوی تماشایی ابتدا راه توپ او را بست اما کلاسن در ریباند توپ را به گل دوم لاله‌های نارنجی تبدیل کرد.

اسپانیا پس از دریافت گل دوم سراسر حمله شد اما فرمیر، دروازه‌بان هلند با یک بازی درخشان و در شبی فراموش نشدنی بارها مهاجمان حریف را ناکام گذاشت تا هلند این دیدار را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود تمام کند.

در دیگر دیدار مهم دیشب، ایتالیا میزبان انگلستان بود. دقیقه 29 گرازیانو پله میزبان را پیش انداخت اما انگلستان دقیقه 79 و با ضربه اندروز تونسند این گل را پاسخ داد تا مصاف این دوتیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

تیم ملی فوتبال کیپ‌ورد هم با برتری 2 بر صفر برابر پرتغال شگفتی‌‌ساز شد. در این دیدار که دیشب به میزبانی پرتغال برگزار شد، جفری فورتس دقیقه 38 و گگه دقیقه 42 برای کیپ‌ورد گلزنی کردند تا این تیم گمنام یاران کریستیانو رونالدو را شکست دهد.

در سایر دیدارهای دوستانه دیشب، این نتایج به دست آمد:

لیختن اشتاین یک- سن مارینو صفر

عراق یک – کنگو صفر

استونی یک- ایسلند یک

سوئیس یک- آمریکا یک

روسیه صفر- قزاقستان صفر

موریتانی 2- نیجر صفر

سوئد 3- ایران یک

اوکراین یک- لتونی یک

لوکزامبورگ یک- ترکیه 2

اتریش یک- بوسنی یک

غنا یک- مالی یک

اسلواکی یک - جمهوری چک یک

آرژانتین 2 - اکوادور یک     

مکزیک یک - پاراگوئه صفر               

پاناما 2 - کاستاریکا یک         

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز