خبرگزاری کار ایران

با شکست مقابل هلند؛

کاپیتانی فابرگاس خوش‌یمن نبود/شب تلخ سسک مقابل لاله‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۳۳

ستاره اسپانیایی چلسی شب تلخی را با بازوبند کاپیتانی قهرمان جام‌جهانی‌2010 پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، شب‌گذشته تیم‌های هلند و اسپانیا در آمستردام‌آرنا در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که لاله‌های نارنجی موفق شدند با 2 گل دی فرای و کلاسن در دقایق 13 و 16 ماتادورها را غافلگیر و در نهایت شکست تلخ دیگری را به آنها تحمیل کنند.

در این دیدار اتفاق دیگری نیز رخ داد که جالب توجه بود. سسک فابرگاس که از زمان حضور در چلسی به یکی از ارکان اصلی تیم تحت هدایت خوزه مورینیو بدل شده و نقشی غیرقابل انکار در یکه‌تازی آبی‌های لندنی در لیگ‌برتر جزیره ایفا کرده در دیدار مقابل هلند بازوبند کاپیتانی را در غیاب کاسیاس و اینسیتا بر بازود بسته بود که البته بازوبند خیلی برای ستاره شماره 10 ماتادورها خوش‌یمن نبود.

فابرگاس که در تیم ملی اسپانیا جایگاه ثابتی ندارد و در دیدار هفته گذشته اسپانیا مقابل ترکیه در مرحله مقدماتی یورو 2016 تمام دقایق بازی را از روی نیمکت چشم به مستطیل سبز دوخته بود به یک‌باره با تصمیم دلبوسکه با بازوبند کاپیتانی یکی از 11 مرد ثابت این بازی بزرگ بود که البته شکست 2 بر صفر شیرینی بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به کام فابرگاس تلخ کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز