خبرگزاری کار ایران

فولاد تیم سخت کوشی است؛

قلعه نویی: باید درباره کی‌روش شفاف سازی کنند/اگر قرارداد دارد، چرا باید برود

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۸۷

سرمربی استقلال می گوید باید در باره کارلوس کی روش شفاف سازی کنند همانطور که درباره برخی دیگر از مسایل فوتبال انجام دادند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: از سالی که استقلال قهرمان شد پروژه سازی ها هم آغاز شد و ما هیچ‌گاه به صورت کامل نفرات خود را در اختیار نداشتیم و سوال من این است چطور برای تمرین با این تعداد کم بازیکن می‌توانیم طراحی داشته باشیم؟ متاسفانه بدون در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش خود تنها با 8 تا 9 نفر از بازیکنان تمرین کردیم و حتی مجبور به آوردن چند بازیکن از تیم امید استقلال شدیم.ما تا روز دوشنبه تنها با 7 یا 8 نفر از بازیکنان تمرین می‌کردیم و این یک پروژه تکراری برای استقلال است.

سرمربی استقلال در مورد دیدار تیمش با فولاد نیز گفت: فولاد یک تیم سخت کوش که دارای یک ساختار باشگاهی خوب است. این تیم مربی، بازیکنان و هواداران خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را در معرض دید همگان قرار دهیم. خوشبختانه طرفداران ما در شهرستان‌ها به خصوص اهواز هیچ گاه استقلال را تنها نگذاشتند.

قلعه نویی همچنین با اشاره به حضور حدود 80 هزار نفر تماشاگر افغانی در دیدار تیم های ملی امید ایران و افغانستان تصریح کرد: کسانی که 10 تا 15 سال تلاش کردند تا فوتبال را از خانه‌های مردم بگیرند باید با حضور 80 هزار تماشاگر افغانستانی کلاه خودشان را بالاتر بگذارند. ما با حضور این تعداد تماشاگر در استادیوم آزادی تحقیر شدیم و این برای فوتبال ما یک فاجعه است.اگر فوتبال را فرصت ندانیم به چنین مشکلاتی برمی‌خوریم وقتی که یک تیم مهمان با 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کند چنین رویدادی را باید در گینس ثبت کنیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تمام دیدارها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: گاهی شاهدیم برخی از تیم ها می‌گویند دیدار با پرسپولیس و استقلال از اهمیت بیشتری برای آن‌ها برخوردار است و به همین خاطر انرژی بیشتری را در این دیدارها به کار می‌گیرند اما فراموش نکنیم همه بازی ها برای ما سخت است و همه تیم ها با انگیزه و انرژی بالا مقابل ما صف آرایی می‌کنند.

قلعه نویی به نبود کرار در دیدار مقابل فولاد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 5 دیدار است  کرار را در اختیار نداریم. هیچ کجای دنیا با یک تیم چنین کاری را نمی‌کنند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی در مورد رفتن کی‌روش و احتمال جایگزینی یک مربی ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی و احتمال مطرح شدن نام او نیز گفت: خواهش می کنم در این زمینه به من ورود پیدا نکنید. من این سوال را به گونه‌ای دیگر پاسخ می‌دهم . چطور در فوتبال ما در همه زمینه‌ها شفاف سازی شده؛ پس بیایید در مورد کی‌روش نیز شفاف سازی را انجام دهید. در مورد اینکه کی روش چقدر در طول حضورش بر روی نیمکت تیم ملی دستمزد دریافت کرده، چقدر برای اردوها هزینه شده و چقدر برای لباس و مسائلی از این دست هزینه شده باید شفاف سازی صورت بگیرد و به این سوال پاسخ داده شود که چرا کی‌روش ناگهان از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت.

قلعه نویی با بیان اینکه اگر در مورد رفتن کی‌روش مساله ای وجود دارد باید به صراحت گفته شود، تصریح کرد: گویا تا الان همه چیز خوب بوده اما ناگهان شرایط تغییر می‌کند . مردم باید بدانند علت رفتن کی‌روش چه بوده و چه اتفاقی می‌افتد این سرمربی در عرض 24 ساعت از نیمکت تیم ملی می‌رود.بیایند واقعیت ها را به مردم بگویند، گرچه در این زمینه برخی سعی در نظرسازی و نه نظرسنجی داشتند.

وی متذکر شد: من به عنوان یک هوادار فوتبال ایران و نه به عنوان امیر قلعه‌نویی می خواهم واقعیت ها را بدانم. مگر قرارداد همه مربیان ایران از جمله من و علی دایی را شفاف‌سازی نکردند؟ حالا من هم از مسئولان می خواهم درباره قرارداد کی‌روش شفاف سازی صورت بگیرد. اگر کی‌روش قرارداد دارد، چرا باید برود؟ مردم باید بدانند نظرسنجی با نظرسازی فرق دارد. کی‌روش در حال حاضر تا این اندازه در مورد ایران شناخت پیدا کرده و حتی پرچم ایران را به دست می گیرد و نوروز را نیز تبریک می‌گوید. سوال من این است اگر مساله‌ای وجود ندارد پس در حق فوتبال جفا می‌کنید. چطور می شود یک مربی که قرارداد دارد در عرض 24 ساعت ناگهان نیمکت تیم ملی را ترک می‌کند؟ برای مثال من در حال حاضر سرمربی استقلال هستم اگر فردا بگویم دیگر نمی‌خواهم سرمربی این تیم باشم حتما مشکلی وجود دارد.

قلعه نویی در پایان درباره گزینه ایرانی یا خارجی برای نیمکت ایران نیز خاطرنشان کرد: مطمئن باشید مربیان ایرانی قابلیت‌های زیادی را دارند اما در حال حاضر برای مطرح کردن این موضوع که به جای کی‌روش مربی ایرانی و یا خارجی بیاوریم زود است. به نظرم بهتر است ما دیدارهای مقدماتی جام جهانی را با کی‌روش دنبال کنیم تا اینکه یک مربی خارجی دیگر به جای او بیاوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز