خبرگزاری کار ایران

فولاد تیم با شخصیتی است

عنایتی: فرگوسن هم بیاید همین نتایج را می گیرد/هیچ کس نمی تواند برای ایران معجزه کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۹۰

کاپیتان استقلال می گوید تیمش برای حضور در کورس قهرمانی نیاز به 3 امتیاز بازی در اهواز دارد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و به دیدار فولادی می‌رویم که واقعا فوتبال بازی می کند. به همین خاطر ما هم در برابر تیم‌هایی که فوتبال بازی می کنند خوب بازی می کنیم.

وی اضافه کرد: هم استقلال و هم فولاد به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارند و ما برای اینکه در کورس قهرمانی بمانیم به کسب امتیاز در این بازی شدیدا نیازمندیم. فولاد تیم با شخصیتی است که در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد. این باشگاه ساختار خوبی را دارد و ما نیز به فولاد به عنوان یک رقیب قدرتمند نگاه می‌کنیم.

بازیکن استقلال در پاسخ به سوالی در مورد عدم حضور ملی پوشان این تیم در تمرینات نیز گفت: حضور نداشتن بازیکنان ملی پوش در تمرینات استقلال بر روی روند آماده سازی ما بی‌تاثیر نیست. البته ما جدای از بازیکنان ملی‌پوش چند بازیکن مصدوم نیز داشتیم. با این حال جای امیدواری اینجاست که ملی پوشان ما در این چند روز به همراه تیم ملی تمرین کرده‌اند و با بدن‌های آماده در خدمت استقلال خواهند بود.

عنایتی در پاسخ به سوالی در مورد رفتن کی‌روش از تیم ملی ایران نیز گفت: به نظرم تا زیرساخت‌های فوتبال ما درست نشود هر کسی به فوتبال ایران بیاید نمی‌تواند معجزه کند و حتی اگر فرگوسن نیز بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند همان نتایجی را می‌گیرد که قطبی، کی‌روش و یا دیگر سرمربیان گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز