خبرگزاری کار ایران

پس از استوک و ولفسبورگ؛

چیچاریتو در تیررس میلان و اینتر/پایان احتمالی روزهای گریه‌آور در مادرید!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۰۳۴

ستاره جوان باشگاه رئال مادرید در تیررس تیم‌های میلان و اینتر قرار گرفته تا به سری A بپیوندد.

به گزارش ایلنا، خاویر هرناندز بالکازار یا همان چیچاریتوی مکزیکی که به صورت قرضی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوسته حالا در تیررس تیم‌های میلان و اینتر قرار گرفته تا بعد از تجربه بازی در لیگ‌برتر جزیره و لالیگا سری A ایتالیا را به عنوان مقصد بعدی در پیش داشته باشد.

چیچاریتو که نتوانسته در ترافیک بازیکنان سرشناس نیمکت رئال جایی در فهرست ثابت تیم کارلتو پیدا کند بار دیگر در اندیشه تغییر باشگاه است تا بتواند دقایق بیشتری را در درون مستطیل سبز سپری کند تا روی نیمکت به همین دلیل قصد دارد این بار بازی در لیگی دیگر را تجربه کند.

پیش از این باشگاه‌های ولفسبورگ آلمان و استوک‌سیتی انگلیس پیشنهادهایی را به این ستاره مکزیکی که خیلی‌ها او را با هوگو سانچز ستاره اسطوره‌ای مکزیکی‌ها مقایسه می‌کردند، ارائه کرده بودند ولی این ستاره جوان هنوز بر سر انتخاب تیم جدید خود دچار تردید‌های زیادی است.

بدون‌شک با بازگشت مصدومان تیم رئال هر روز جای این بازیکن بر روی نیمکت کهکشانی‌ها تنگ‌تر هم خواهد شد. تنها راه برون‌رفت از این وضعیت که خود چیچاریتو آن را «گریه‌آور» توصیف کرده درهای خروجی باشگاه مادریدی‌ است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز