خبرگزاری کار ایران

شرایط فولاد بحرانی نیست

قلعه‌نویی: اگر چراغ‌قرمز است چرا من نمی‌توانم بگذرم و برخی می‌توانند/کی‌روش باید بماند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۰۶۳

سرمربی استقلال تاکید می‌کند که شرایط تیم فولاد بحرانی نیست و این دیدار حکم فینال را دارد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: ملی‌پوشان خود را در این دیدار نداریم ضمن اینکه خسرو حیدری هم نمی‌تواند بازی کند.

وی ادامه داد: خوشحالم همیشه بازی‌های استقلال و فولاد خوب بوده و امیدوارم فردا هم شاهد بازی خوبی باشیم. این بازی برای هر 2 تیم حکم فینال را دارد. امروز اولین جلسه‌ای بود که بازیکنان امید و ملی‌پوشان را داریم. این پروژه 2 سال است برای تیم من اتفاق می‌افتد و هیچ‌وقت بازیکنانم را کامل نداشتم. مثل رای کرار!

سرمربی استقلال در ادامه متذکر شد: تیم فولاد تیم هجومی است و مربی باهوشی دارد که جزو مربیان خوب خارجی در ایران محسوب می‌شود. اسکوچیچ مربی بزرگی است و در آینده به فولاد کمک می‌کند. هر دو تیم شرایط خاص خودشان را دارند. رئال‌مادرید هم آمار تاریخی دارد اما در زمین خودش به شالکه می‌بازد و به همین دلیل چرا وجود ندارد. من قلعه‌نویی می‌توانم بهانه داشته باشم، اما رئال چه بهانه‌ای دارد. این شرایط برای تیم‌های بزرگ است و جزئی از فوتبال است.

وی همچنین افزود: در هر تیم باید شرایط را درک کرد. در مس کرمان هم این شرایط وجود داشت. فولاد بحران ندارد و فقط بدشانسی دارد. در بازی با الهلال باید فولاد با چند گل می‌برد. ما قبل از بازی با نفت بهترین تیم نیم فصل دوم بودیم. ما می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم، اما بیرانوند خیلی خوب بود.  تیم ما با نیم فصل اول قابل مقایسه نبود. نگران‌ام و امیدوارم بازیکنان ملی همان شرایط قبل را داشته باشند و در نیم فصل اول یکسری مسائل و جلسات بود که تیم قلعه‌نویی نتیجه نگیرد. در نیم فصل دوم با آمدن عنایتی و طالب‌لو نگرش تیم فرق کرد. دو سال است برای استقلال این پروژه است چرا حاج‌صفی برمی‌گردد و خسرو حیدری نمی‌آید. امروز با بدبختی از پای خسرو حیدری ام آر آی گرفتند و دکتر را از خانه‌اش آوردیم. راجع به من 24 ساعته رای می‌دهند در مورد مربیان دیگر ماه‌ها طول می‌کشد.

وی یادآور شد: از روزی که تیم ما قهرمان شد این پروژه است. حتی بازیکنان ضعیف ما را دعوت کردند و واقعا معیار دعوت به تیم ملی چیست. تمام این مسائل پروژه است. اگر چراغ‌قرمز است چرا من نمی‌توانم بگذرم و شما می‌توانید. امیدوارم در نظر سازی که می گذارند جواب من را بدهند. چون در حال حاضر نظر سنجی نمی گذارند و نظر سازی است. هدف اول ما این است که گل نخوریم و با آرامش بهتری کار می کنیم. فوتبالیست‌های ایرانی احساسی هستند. بازیکنان‌ملی ما فقط با ما ریکاوری کردند و امیدوارم شرایط خوبی داشته باشند.

قلعه‌نویی درباره موضوع رفتن و ماندن کی‌روش نیز گفت: فدراسیون باید در مورد قرارداد کی‌روش شفاف‌سازی کند. باید دلیل جدایی وی را بگویند. وزارتخانه قرارداد ما را اعلام کرده و حالا باید قرارداد کی‌روش را هم اعلام کنند.  برخی فکر می‌کردند من 3 میلیارد گرفتم اما دیدند 500 میلیون گرفتم. باید دلیل جدایی را بگویند. همانطور که برای مربیان‌ایرانی اعلام کردند، باید برای او را هم اعلام کنند حتی هزینه اردوهای تیم ملی را.

وی در پایان با تاکید بر ماندن کی‌روش روی نیمکت ایران خاطرنشان کرد: به نظرم کی‌روش نباید برود. او حالا شناخت لازم را از فوتبال ایران دارد. او برنامه‌ریزی‌ را بلد بود و حالا بیشتر بلد است و باید بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز