خبرگزاری کار ایران

نوبرانه درخشان در سال جدید؛

قهر سوشا ادامه سریال بی‌نظمی در پرسپولیس/ ردپای «هیولای درون» در اردوگاه سرخ‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۹۰

سنگربان پرسپولیس به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی تیم‌اش برابر راه‌آهن اردوی سرخپوشان را ترک کرد تا اوضاع این تیم پرطرفدار پیش از دیدار با راه‌آهن بیش از پیش آشفته به نظر برسد.

به گزارش ایلنا، سوشا مکانی امروز در جلسه هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و راه‌آهن نسبت به قرار نگرفتن‌اش در ترکیب اصلی سرخپوشان بشدت اعتراض کرد و با قهر از اردوی این تیم رفت.

چنین موضوعی این‌روزها در پرسپولیس تازگی ندارد. اخراج صادقیان از تمرین پرسپولیس از سوی حمید درخشان، درگیری افشین اسماعیل‌زاده با خبرنگار یکی‌ از رسانه‌ها، درگیری خانزاده با عباس‌زاده و دورقی و ... اخبار ناخوشایندی بود که در ماه گذشته از اردوی سرخ‌ها به گوش می‌رسید.

به نظر می‌رسد قهر مکانی قسمت بعدی این سریال در پرسپولیس است. حالا باید پرسید بر سر تیمی که روزی از نظر نظم در ایران نمونه بود و کسی در تمرین یا مسابقه این تیم به خودش اجازه پرخاش به بزرگتر یا به هم ریختن نظم را نمی‌داد چه آمده که هردم از این باغ بری می‌رسد و گویا قرار است پرسپولیس به بی‌نظمی شهره عام و خاص شود!

سرخپوشان پس از نمایش نامطلوب در لیگ برتر، چهره‌ای متفاوت از خود در آسیا نشان دادن و صرف‌نظر از بازی آخرشان برابر النصر عربستان، نماینده شایسته‌ای برای ایران بودند. با این حال و در شرایطی که آن‌ها برای حفظ صدرنشینی خود در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا بازی حساس و سختی برابر نماینده عربستان پیش‌رو دارند این اتفاقات به یقین تاثیر نامطلوبی در اردوی نماینده پرامید کشورمان می‌گذارد.

درخشان، خردبین و دیگر بزرگترهای پرسپولیس در سال جدید باید هرچه سریعتر این آفت را از مزرعه سرخ‌ها دفع کنند تا در آستانه دیدارهای سرنوشت‌ساز داخلی و خارجی این تیم، آتش به خرمن پرسپولیس نیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز