خبرگزاری کار ایران

معوقه از هفته بیست و سوم لیگ‌برتر؛

ملوانان پس از 7 هفته باختند/ نوروز به کام آقا فیروز نبود!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۰۹

تیم فیروز کریمی بالاخره بعد از 7 بازی طعم باخت را چشید تا تعطیلات نوروزی خیلی به کام آقا فیروز و تیم ملوانان شیرین نباشد.

به گزارش ایلنا، در دیداری معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج تیم ملوان مهمان سایپای البرز بود که شاگردان مجید جلالی موفق شدند شکستی تلخ را به تیم آقا فیروز تحمیل کنند.

ترکیب ملوان: سیدحسین حسینی، عزت‌الله پورغاز، حسین کنعانی، حسن جعفری، عزیز معبودی، محمد آبشک(یوسف‌زاده)، مازیار زارع، پژمان نوری، محسن یوسفی، رضا اعتمادی و جلال رافخایی(عرب)

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، ابراهیم شکوری، حامد شیری، مسیح زاهدی(ترابی)، پویا نزهتی(نزهتی)، ابراهیم صادقی، روزبه شاه علی‌دوست، مجتبی رمضانی(میداوودی) و علی زینالی

ملوانان که 4 دیدار متوالی را در هفته‌های آخر سال‌گذشته با پیروزی پشت سر گذاشته بودند سال جدید را با باخت شروع کردند تا پایان نوروزی تیم آقا فیروز چندان خوشایند نباشد ولی کام خودروسازان در خانه شیرین شد.

حکیم نصاری در دقیقه 83 موفق شد گلی 3 امتیازی را برای سایپا به ثمر برساند تا کرجی‌ها 33 امتیازی شوند و در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرند. ملوانان نیز با 24 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفتند.

نتایج سایر رقابت‌های برگزار شده امروز به شرح زیر است.

پرسپولیس 2 - راه‌آهن 2

تراکتورسازی 3 - استقلال‌خوزستان صفر

نفت‌تهران یک-  نفت‌ مسجد سلیمان   صفر 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز