خبرگزاری کار ایران

داوران اجازه بدهند در لیگ می‌مانیم؛

کاظمی: جنگ برابری با پرسپولیس نداشتیم/ 2 پنالتی راه‌آهن گم شد!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۱۶

سرمربی راه‌آهن با انتقاد از اشتباهات داوری اظهار کرد 2 پنالتی تیم‌اش در این دیدار گرفته نشد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن گفت: ما 10 نفره جلوی تیم قدرتمند پرسپولیس، توانستیم آنچه مد نظرمان بود، انجام دهیم. به پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم اما فکر می‌کنم مشکلات داوری دیدار برابر تراکتورسازی، امروز هم برای ما تکرار شد.

وی افزود: باید در کار تهاجمی با دقت کار می‌کردیم ولی چند بازیکن ما خودباوری کمی داشتند. تغییرات تاکتیکی مد نظر ما هم برای بازی با 11 بازیکن برنامه‌ریزی شده بود و  10 نفره شدن ما کار را سخت کرد. در چند صحنه هم خوش شانس بودیم. البته من اعتقاد دارم که 2 پنالتی ما گرفته نشد اما به حکم داور تمکین می‌کنیم.

سرمربی راه‌آهن اضافه کرد: ما جنگ برابری با پرسپولیس نداشتیم. ما حتی دفاع وسط ذخیره هم نداشتیم. با این‌حال نتیجه امروز به نظرم مطلوب بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعویض شیری و اعتراضش به این بازیکن، توضیح داد:  چیزی که از شیری خواستم توجه به مسائل فنی بود و انتقادم از  از او تاکتیکی بود.  شیری باید در توپ گیری بیشتر تلاش بکار بندد. من نباید مسائل تاکتیکی را به شما بگویم. در پایان هم می‌خواهم بگویم اگر اشتباهات داوری اجازه دهد راه‌آهن در لیگ می‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز