خبرگزاری کار ایران

گل استقلال غافلگیرمان کرد؛

اسکوچیچ: نتیجه امروز عالی بود/ باید به الهلال فکر کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۲۶

سرمربی فولادخوزستان معتقد است تیم‌‌اش مزد بازی عالی خود را در نیمه دوم گرفت.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: این برد را به تمام مردم خوزستان، فولادی‌ها و بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم امشب هواداران فولاد طوری تیم را حمایت و تشویق کردند که تاکنون در عمر ورزشی‌ام ندیده بودم و جای قدردانی و تشکر از آنها دارد.

وی ادامه داد: آل نعمه و نانگ را نداشتیم و جماعتی هم آماده نبود و مجبور به تعویضش شدیم. بدرلو هم با وجود مصدومیت برای ما بازی کرد. گل اول استقلال ما را غافلگیر کرد اما بعد از گل مالکیت توپ در اختیار ما بود و خوب هم عمل کردیم هرچند در نیمه نخست نتوانستیم از دیوار دفاعی استقلال عبور کنیم.

سرمربی فولاد با اشاره به وقت دوم بازی ادامه داد: در نیمه دوم عالی بازی کردیم و عالی‌تر نتیجه گرفتیم. فکر می‌کنم ضعف ما در بازی نداشتن تمرکز برخی از بازیکنان است.

اسکوچیچ درباره دیدار بعدی‌ تیم‌اش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: 5 روز دیگر باید مقابل الهلال عربستان بازی کنیم و من باید تیم را آماده این مسابقه کنم. هر بازیکنی که حرف و خواسته‌ام را در تمرینات اجرایی کند، در ترکیب تیم در آن بازی قرار می‌گیرد امروز مقابل استقلال هم همه بازیکنان ما بهترین بودند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز