خبرگزاری کار ایران

ورزش را از حاشیه به متن کشاندیم؛

گودرزی: رفع تحریم‌ها حوزه ورزش را متنعم خواهد کرد/وعده افزایش 60 درصدی حقوق کارمندان وزارت ورزش

وزیر ورزش موفقیت‌های اخیر در حوزه سیاست‌خارجی و رفع تحریم‌ها را عاملی موثر در بهبود در حوزه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: قطعا این تاثیرات می‌تواند حوزه ورزش را نیز متنعم سازد.

به گزارش ایلنا ، محمود گودرزی که بمناسبت سال نو در جمع کارکنان این وزارتخانه سخن می‌گفت، افزود: باید از پاسداران استقلال، سربازان سیاست خارجی مان و رزمندگان حوزه دیپلماسی که مبارزه کردند و با تلاشی مجدانه توفیقات بسیاری را نصیب ایران کردند ، قدردانی نمود. این فرصت ایجاد شد تا فعالیت های صلح آمیز هسته ای تداوم یابد و تحقیقات مان در سطح خوبی توسعه پیدا کند.

گودرزی همچنین از پیگیری های دولت وحمایت خردمندانه رهبری که زمینه به ثمر رسیدن این موفقیت را فراهم ساختند، صمیمانه قدردانی کرد.

وزیر ورزش و جوانان عملکرد ورزش و ورزشکاران ایرانی را در عرصه های مختلف آسیایی و جهانی را طی سال 93 پربار توصیف کرد و گفت: با تمام کاستی های مالی و اعتباری این حوزه عملکرد خوبی داشت و نتایج پرباری را در خاطره ملت ایران ثبت کرد.همانگونه که سال 94 مزین به نام حضرت زهرا (س) شد، امیدوارم ما نیز بتوانیم سیره این بزرگواران را در پیش رو قرارداده و این سال را نیز با موفقیت های بیشتر به پایان برسانیم.

گودرزی همچنین سال 93 را فرصتی برای آشنا سازی مردم با مفهوم واقعی ورزش دانست و افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری های بسیار توانسیتم ورزش را از حاشیه به متن بکشانیم.

گودرزی با تاکید براینکه برخی تعهدات از گذشته برای ما به ارث گذاشته شده است که باید مورد توجه قرار گیرند، تصریح کرد: با این وجود توانستیم در رویدادهای بزرگ جهانی افتخارات بسیاری هم کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت حقوق و دستمزد کارکنان این وزارتخانه که در پایین ترین سطح قرار دارد، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کارخواهیم گرفت تا افزایشی 60 درصدی در این زمینه داشته باشیم.

کد خبر : ۲۶۳۳۸۴