خبرگزاری کار ایران

فحش شنیدن ربطی به باختن ندارد؛

حجازی: شانس قهرمانی استقلال کم شده اما غیرممکن نیست/هیچ‌وقت در اهواز فحاشی نشنیدم

مربی سابق استقلال معتقد است شانس قهرمانی آبی‌پوشان تهران هر چند کم شده اما نباید ناامید بود و تا لحظه آخر باید تلاش کرد.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در مورد شکست استقلال مقابل فولاد چه نظری دارید؟

من متاسفانه نیمه‌اول را ندیدم اما شنیدم استقلال خیلی خوب کار کرده و توپ و میدان را در اختیار داشته است. نیمه‌دوم را دیدم که بازی قشنگی بود. استقلال بعد از اینکه گل مساوی را خورد فقط بازی مستقیم انجام داد و فولاد هم روی ضد حمله خوب کار کرد و گل برتری را هم زد. در مجموع بازی خیلی قشنگی بود هر چند که استقلال در نیمه‌دوم هیچی نداشت و زیر صفر بود.

*قلعه‌نویی پس از بازی اعلام کرد 90 دقیقه فحش خوردیم و این برد با چنین شرایطی پشیزی نمی‌ارزد. در این رابطه چه نظری دارید؟

از قدیم در اهواز هیچ‌وقت به استقلال فحش نمی‌دادند و خاطرم هست هیچ‌وقت در اهواز ناسزا و فحش نشنیدم. شاید حرف‌هایی زده می‌شد اما فحش نمی‌دادند به خصوص که گفته‌اند در این بازی فحش ناموسی داده‌اند. دلیل این حرف‌ها و مسائل را نمی‌دانم و اگر چنین چیزی بوده، قشنگ نیست و با روح ورزش سازگاری ندارد که کمیته انضباطی باید با آن برخورد کند.

*این حرف‌ها دلیل باخت استقلال هست؟

فحش شنیدن ربطی به بحث فنی ندارد که بگویند چون فحش خورده‌ایم، باختیم. دلیل باخت نمی‌تواند فحاشی تماشاگران باشد. ناظر بازی این مسائل را گزارش می‌دهد و برخورد می‌کنند اما توجیه مناسبی برای باخت نمی‌تواند باشد که بگویند چون فحش دادند استقلال باخته است. خیلی جاها هم فحش بوده و استقلال برده است.

* با توجه به فاصله 7 امتیازی با صدر جدول، استقلال شانس قهرمانی دارد؟

همه تیم‌های بالای جدول امید دارند که قهرمان شوند اما کار استقلال خیلی سخت شده، هر چند غیرممکن نیست. استقلال می‌تواند 6 بازی آخر خود را ببرد و قهرمان شود هر چند که خیلی سخت است اما غیر ممکن نیست. استقلال شانس کمی دارد اما همچنان شانس وجود دارد. امیدوارم هواداران تا لحظه‌آخر از تیم حمایت کنند چون هنوز شانس هست و نباید تیم را تنها گذاشت.

* قلعه‌نویی فصل‌قبل پنجم شد، اگر امسال قهرمان نشود نباید دنبال خداحافظی باشد؟

ما که نمی‌توانیم در این رابطه تعیین‌کننده باشیم. بعد از پایان فصل هم معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. باید صبر کرد تا هر چیزی که به صلاح استقلال است، همان اتفاق بیفتد.

کد خبر : ۲۶۳۴۰۵