خبرگزاری کار ایران

النصر آخرین فرصت کادر فنی سرخپوشان؛

اولتیماتوم باشگاه پرسپولیس به درخشان/ صدای پای برانکو شنیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۹۴

مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند در صورت نتیجه نگرفتن سرخپوشان برابر النصر سرمربی این تیم را برکنار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درپی نتایج ضعیف پرسپولیس در لیگ برتر، مسئولان این باشگاه به حمید درخشان اولتیماتوم داده‌اند در صورت نتیجه نگرفتن این تیم در دیدار برگشت برابر النصر عربستان، وی را از سرمربیگری سرخپوشان پایتخت برکنار می‌کنند.

پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا هم شایعاتی مبنی بر برکناری درخشان و حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پرسپولیس شنیده می‌شد اما شروع قاطعانه سرخ‌ها در آسیا و دو پیروزی ارزشمند این تیم برابر لخویای قطر و بنیادکار ازبکستان باعث منتفی شدن این جابجایی شد.

حالا پس از شکست سنگین سرخ‌های ایران در عربستان برابر النصر و امتیازات حساسی که این تیم در لیگ برتر از دست داده است، دوباره این شایعات قوت گرفته‌اند و بعید نیست با نتیجه نگرفتن درخشان برابر النصر در آزادی، برانکو سکان هدایت پرسپولیس را در دست بگیرد.

تیم پرسپولیس دیروز با تساوی برابر راه‌آهن 2 امتیاز حساس دیگر را از دست داد تا همچنان در رتبه نهم جدول باقی بماند. در لحظات پایانی این دیدار و حتی زمانی که پرسپولیسی‌ها با پنالتی محمد نوری به گل تساوی رسیدند، شعارهایی علیه درخشان روی سکوهای آزادی شنیده می‌شد که نشان از نارضایتی تماشاگران پرسپولیس از علمکرد کادر فنی این تیم داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز