خبرگزاری کار ایران

تمرکز ما روی دیدار با النصر است؛

نژادفلاح: اولتیماتومی به درخشان ندادم/ داستان علی دایی تکرار نمی‌شود

قائم‌مقام باشگاه‌پرسپولیس با رد هرگونه اولتیماتوم به سرمربی تیمش گفت: درخشان همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و فعلا تمام تمرکز ما بر روی دیدار با النصر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین نژاد فلاح که در پایان جلسه ۹۰ دقیقه‌ای با حمید درخشان که امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: روز چهارشنبه بازی مهمی در پیش‌رو داریم و اجازه بدهید تمرکز ما روی این مسابقه حساس باشد.

نژادفلاح در باره اینکه به درخشان اولتیماتوم داده، گفت: رفتار من را با درخشان دیدید؛ آیا احساس کردید به وی اولتیماتوم داده‌ام؟ درخشان زحمات زیادی کشیده و مسئول‌فنی تیم است و باید پاسخگو باشد و قطعا مساوی‌ها و باخت‌ها، او را بیش از من ناراحت می‌کند. باخت‌ها ناراحت کننده است و برای من هم قابل‌قبول نیست و باید تلاش کنیم آینده پرسپولیس را بسازیم. بازی با النصر مهم است و ببریم صعودمان تا حدودی قطعی می‌شود و حیف است در این بازی برنده نباشیم.

وی درباره وضعیت سوشا مکانی تاکید کرد: حرمت مربی باید حفظ شود و هیچ‌کس حق توهین و اعتراض ندارد. بین درخشان و مکانی حتما حق را به درخشان می‌دهم. امروز هم اصلا نظر درخشان را در مورد مکانی نپرسیدم و در ماجرای صادقیان هم کار را به خوردبین سپردم. برخی مسائل را زمان حل می کند.با اختیار تام به پرسپولیس آمده‌ام و نظرات هواداران برایم مهم است ولی تاکید می‌کنم در جلسه امروز درباره بازی با النصر صحبت کردیم.

نژادفلاح همچنین درباره اینکه ممکن است داستان برکناری علی دایی از پرسپولیس برای حمید درخشان هم تکرار شود، گفت: این اتفاق نمی‌افتد چون این نوع رفتار را بلد نیستم. حتی اگر قرار باشد مربی عوض کنم بی‌احترامی نمی‌‌کنم و حرمت او را نگه می‌دارم. شما هم می‌دانید با علی دایی خوب رفتار نشد اما من چنین رفتاری را تکرار نمی‌‌کنم.

کد خبر : ۲۶۳۵۵۷