خبرگزاری کار ایران

تمرکز ما روی انتخاب و عملکردها بود؛

پیروانی: درهای‌ تیم‌ملی‌ روی‌همه‌ بازیکنان‌ باز است/ترکیب خوبی در تیم‌ملی جوانان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۲۳

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را در اردوهای خود به طور جدی آغاز خواهیم کرد تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند.

به گزار ش ایلنا به نقل از فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی درباره شرایط تیم ملی جوانان اظهار داشت: اولین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال از روز گذشته آغاز شد تا 26 بازیکن حاضر در اردو تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: در اردوهایی که بازیکنان دائما به تیم ملی دعوت می‌شدند علاوه بر تمرینات تکنیکی، مجبور بودیم آنها را ارزیابی و انتخاب کنیم تا برترین‌ها به اردوی اصلی دعوت شوند. در واقع بیشترین تمرکز ما در اردوهای گذشته روی انتخاب و عملکرد بازیکنان بود اما اکنون ملی‌پوشان تمرینات اصلی خود را از این مرحله از اردوی آماده‌سازی آغاز کرده‌اند. هر چند در هر شرایط زمانی درهای تیم ملی به روی همه باز است و اگر بازیکن مستعد و خوبی را پیدا کنیم بدون‌شک از آنها استفاده خواهیم کرد اما در مجموع ترکیب خوبی در تیم ملی جوانان وجود دارد و همانطور که در بالا اشاره کرده‌ام هدف‌مان انجام تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و هماهنگ شدن بازیکنان با یکدیگر است.

پیروانی یادآور شد: در هر پست 4 بازیکن طبق استعدادیابی هایی که صورت رفت را در اختیار داریم و قصدمان این است که ملی پوشان با تفکرات ما آشنا شوند و بهترین عملکرد را در تمرینات و در نهایت در مسابقات به جای بگذارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز