خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه ۲۴؛

مرزبان و جلالی در اندیشه پایان ناکامی‌/ اولین فینال بقا در انزلی

هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر فردا با انجام 2 دیدار به پایان می‌رسد و طی آن پدیده در مشهد از سایپا میزبانی خواهد کرد و ملوان در خانه به مصاف پیکان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم پدیده‌مشهد و شاگردان علیرضا مرزبان که با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و پس از نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر بدست آورده‌اند این فرصت را دارند تا در مصاف با شاگردان مجید جلالی نتایج اخیر خود را تا حدودی جبران کنند. پدیده که از هفته نوزدهم به بعد دیگر رنگ برد را به خود ندیده در این دیدار خانگی می‌تواند بازگشتی دوباره به لیگ‌برتر داشته باشد و در صورت پیروزی در این دیدار جایگاه‌پرسپولیس را در رده نهم جدول بگیرد.

از سوی دیگر شاگردان مجید جلالی که در نیم فصل دوم در نتیجه‌گیری پرنوسان نشان دادند ، با شکست ملوان اوج گرفته و نشان دادند در بازی‌های باقی مانده به دنبال کسب نتایج بهتری هستند. سایپای 33 امتیازی شانسی برای صعود به جایگاهی بالاتر از هفتم ندارد، چون ذوب‌آهن با 38 امتیازی که اندوخته، تقریبا جایگاه خود را در رده ششم تثبیت کرده است.

صمد آقا در مرداب آقا فیروز

در دومین دیدار فردا ملوان در ورزشگاه‌تختی‌انزلی از پیکان پایین جدولی پذیرایی خواهد کرد. ملوان که با شکست هفته گذشته مقابل سایپا نوار پیروزی‌های 5 هفته گذشته‌اش پاره شد در حالی مقابل پیکان صف‌آرایی خواهد کرد که به نتیجه‌ای جز پیروزی و بازگشت به روند پیروزی فکر نمی‌کند. ملوانان که هنوز خطر سقوط آنها را تهدید می‌کند بهتر می‌دانند 3 امتیاز این دیدار می‌تواند آنها یک رده در جدول بالا ببرد و موقعیت این تیم را برای گریز از خطر سقوط بهتر کند.

از سوی دیگر پیکان که با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته اگر بتواند ملوان را شکست دهد، خود را تا رده یازدهم بالا می‌کشد و جای ملوان را می‌گیرد. از این نظر دیدار این دو تیم بسیار حساس و حائز اهمیت است و به همان میزان که برای این دو تیم اهمیت دارد، برای سایر تیم‌های پایین جدول نیز مهم است. دیدار آقا فیروز و صمد مرفاوی بدون شک جدالی داغ در حوالی بندر خواهد بود که به نوعی اولین فینال قعر جدولی‌ها برای بقا نیز محسوب می‌شود. با برگزاری 2 دیدار فردا پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر نیز بسته می‌شود.

برنامه کامل دیدارهای عصر فردا به این شرح است:

شنبه 15 فروردین 94

ملوان بندر انزلی – پیکان‌تهران، ساعت 17، ورزشگاه تختی انزلی

پدیده مشهد – سایپای البرز، ساعت 17، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

 

کد خبر : ۲۶۳۸۱۵