خبرگزاری کار ایران

توضیح و دفاعی ندارم

مکانی: فکر می‌کردند از رفتن درخشان خوشحال می‌شوم/هر تصمیمی باشگاه بگیرد قبول دارم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۹۵

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چه شد، نمی‌خواهم هیچ دفاعی کنم، توضیحی هم ندارم، از درخشان فقط خوبی دیدم و فقط می‌خواهم خوردبین، درخشان و هواداران من را از ته دل ببخشند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه، سوشا مکانی پس از جلسه انضباطی صبح امروز و جریمه نقدی در نظر گرفته شده افزود: من برای دفاع در جلسه حاضر نشدم، فقط آمدم بگویم شخصا از آنچه روی داد به شدت ناراحتم و هر تصمیمی از سوی باشگاه گرفته شود قبول دارم. آنچه برای من اهمیت دارد این است که حتی اگر اخراجم می‌کردند، حمید درخشان عذرخواهی من را قبول می‌کرد.

وی ادامه داد: کار من قابل دفاع نبود. اعتراضی هم نداشتم، کاری که کردم قابل‌توجیه نیست. واقعا نمی‌دانم چرا آن اتفاق روی داد ولی هیچ عمدی در کار نبود. چند دقیقه بعد هم متاسف و متاثر بودم و می‌خواستم یک جورهایی از دل حمید درخشان در بیاورم و هواداران هم من را ببخشند. امروز هم ابتدا در جلسه، از خوردبین و بعد از حضور درخشان از وی هم عذرخواهی کردم. در جلسه گفتم هر تصمیمی بگیرند قبول دارم، فقط یک شرایطی فراهم شود که از حمید درخشان عذرخواهی کنم و موضوع را از دلش در بیاورم. در جلسه گفتم افتخار می‌کنم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم ولی برایم مهم است که ابتدا درخشان من را حلال کند و در مرحله بعد امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس به شکلی عمل کنم که هواداران هم من را از ته دل ببخشند.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه شد و هیچ توضیحی هم ندارم. من در این مدت هیچ بدی از حمید درخشان ندیدم، هر چه بود فقط خوبی و حمایت بود و همین مساله باعث شده به خاطر آنچه روی داد، بیشتر عذاب بکشم. این ناراحتی هم به خاطر دغدغه کارم نیست و فکر می‌کنم این مساله حالا معلوم باشد.

مکانی تصریح کرد: بعد از اینکه خبر استعفای حمید درخشان منتشر شد، برخی با من تماس گرفتند که خوشحال باش! راستش را بخواهید حالم خیلی بد شد. با خودم گفتم چه کردم که فکر می‌کنند از چنین اتفاقی خوشحال می‌شوم. من چنین روحیه‌ای ندارم و تا به حال پشت سر هیچ سرمربی حرف نزدم. برایم مهم نبود چه اتفاقی روی می‌دهد، فقط می‌خواستم از خوردبین و درخشان به عنوان 2 بزرگ پرسپولیس عذرخواهی کنم. می‌خواستم حلالیت بگیرم و باز تاکید می‌کنم حمید درخشان در قبال من غیر از خوبی انجام نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز